20 maj 2009

Rare Fashion Flower Dress

Så fin är klänningen från Nelly.com som jag beställde i söndags och fick i tisdags, de har riktigt snabba leveranser :)

Klänningen har inte band, bara jag som inte orkade byta bh... Blev riktigt nöjd med bilden, synd att man inte kan vara så smal på riktigt :P
Ignorera allt stök i bakgrunden... det är Mattias och jag som gör om totalt i mitt rum...

Klänningen är jättekort, slutar precis nedanför rumpan och jag är bara ca 168 cm lång. Sen gick den precis att få igen dragkedjan på (måste gå ner lite så jag kan äta lite när jag har den på). Den är jättebra, för den trollar med figuren, det ser ut som att jag har midja och höfter trots att jag är ganska rak...
Jag köpte den i storkel S/M.

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous sanna skrev 20 maj, 2009 23:20 detta:

    supersnygg!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 maj, 2009 23:43 detta:

    Den såg ut att sitta jättebra! Nu måste jag snart beställa en klänning därifrån jag med:P

    Svar: Nej man borde låta bli att skaffa djur:P

    Haha dom är ju mer blåst än jag trodde;P Ursäkta:P Men du verkar ju förstå iaf hur verkligheten är iaf trots att du är 08:a:P

    Ja förmodligen:P Vill iaf alltid ha snygg runt omkring:)

    Kan tänka mig det:P Vi var ju där mitt på dagen en tisdag så det var lugnt:)

    Tack!

    Sov gott!

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 21 maj, 2009 10:57 detta:

    den var riktigt snygg ju! :D

    sv: ja det lät kanske inte riktigt lika kul, hehe..

    åh, det ska jag absolut göra i så fall!

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 21 maj, 2009 11:10 detta:

    Svar: Ja verkligen, älskar min säng:)

    Det tror jag med:P Plus att det bor mer folk där så om man räknar i procent finns det nog lika många blåsta männiksor i varje stad:P

    Ja jag tror det blri lättare. Man vill ju ha fint hemma lixom.

    Tack detsamma!

    /E  

  • Blogger Emelie skrev 21 maj, 2009 11:12 detta:

    Inte sjuttsingen ser den ut som den sitter för tight om magen, ser helt perfekt ut :) KANONSNYGGT! :)

    Ha en härlig dag :)

    Kram  

  • Blogger M. skrev 21 maj, 2009 21:29 detta:

    vilken snygg klänning!
    hoppas att du mår bra samt att du har haft en solig dag i dag :) ha det fortsatt bra! kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)