24 maj 2009

Så rätt jag hade

Det blev godis när jag pluggade igår på eftermiddagen och sen chips med dip och bullar på kvällen till Robinsson... Jag måste lära mig att sluta äta när jag är mätt och inte vräka i mig allt för självklart åt jag så jag kände mig sprängfyld igår.

Det är lite dåligt med uppdateringen nu, det är för att Mattias håller på att göra om min bloggmall helt så att bloggen ska se lite annorlunda ut och fungera bättre. Klockan två börjar jag jobbet och innan dess ska jag försöka läsa lite...

Hoppas ni får en bra sista dag på veckan! Här skiner solen, men det är lite kallt.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous steph skrev 24 maj, 2009 18:29 detta:

    lottar ut presentkort hos nelly.com väde 500 kr. för mer information kolla bloggen. puss  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 24 maj, 2009 21:12 detta:

    Jag har också ätut för mycket:( Men idag köpte jag en mörk choklad i hopp om att jag bara ska vilja ha lite. Får se hur det går:P

    Svar: Ja det är riktigt jobbigt faktiskt:/

    Ja det är det:) Spec eftersom det är vi som har fött upp honom också:)

    Nej och jag tycker inte det ser ut som att du behöver gå ner heller:P Men lite skulle jag behöva få bort faktiskt. Och det är det som är svårt. Det är svårare att gå ner om man bara behöver få bort 5 kg än 30kg lixom:/

    Det har du rätt i.

    Ja gör det:) Plus att man känner sig piggare och så också:)

    Haha ja för mig med. Dels för att jag själv inte är på humör och dels för att alla andra också har råkat ut fr mitt humör:P

    Hoppas du har haft en bra dag!

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)