08 maj 2009

Sko shopping

Jag och Mattias va en snabbis i centrum för att köpa tandtråd på apoteket, men mittemot apoteket ligger en jättebra skoaffär (en av få saker som Åkersberga centrum har som är jättebra) Så jag "råkade" köpa ett par skor för 349 kr... men jag behövde ett par nya snygga skor. Men som student är det svårt att få det att räcka ändå. Till och med Mattias tyckte de va snygga...
Så vad tycker ni??

Jag hittade många andra fina skor också... men det får räcka med ett par just nu. Studentlivet ger inte direkt lyx i överflöd :P

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 08 maj, 2009 20:45 detta:

    de var riktigt snygga :)
    ja, det finns ju jättemånga positiva grejer utav det.. och ja, det ska bli riktigt skönt med nytt golv så vi äntligen kan flytta de sista små grejerna från den andra lägenheten.

    tentan kändes bra men vi får väl se!
    förresten, har du facebook?

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 08 maj, 2009 21:46 detta:

    Snygga!:)

    Svar: Ja mopedisterna är inte ett dugg bätte de heller. Usch vad irriterad jag kan vara på medtrafikanter ibland:P

    Ah blev ett par svarta iaf:P Är inte riktigt nöjd men hon vände upp och ner på butiken i hopp om att hitta några fler som passade mitt smala huvud men icke:/ Sp det bev de bästa som fannf ör mig helt enkelt:P

    Jodå är riktigt nöjd med bilderna jag fick på Emma iaf:)

    Det har du rätt i:P Tur att jag inte tycker om äppelmos;) haha nej men bra om du hittar en utan socker och så:)

    Ja det är ju ritkigt onödigt att pina i sig äckliga saker och få i sig kaloerier av mat man inte ens gillar:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)