25 maj 2009

Stackars fåglar

I morse hade jag det väldigt stressigt, jag va först på gymmet och sen gjorde jag mig i ordning för skolan, skulle ta tåget vid 12. När jag precis har kommit till stationen, vilket var ca en min innan tåget skulle komma så ser jag en ankmamma (en med längre hals och tofs på huvudet) med ca 10 jättesmå ungar som springer på rälsen. Ungarna verkade inte kunna ta sig över rälsen så de va instängda emellan eller nåt för de flyttade sig bara längs med rälsen. Så kommer tåget och de får panik, men vi ser hur de rör sig under så vi trodde att det gick bra (jag och en skolkompis).

Sen när jag kommer tillbaka efter skolan vid ca 17:30 så ser jag mamman ligga halshuggen på rälsen! :( Har ingen aning om vart ungarna tog vägen, jag hoppas att nån såg dom och tog med dom till nån som kunde ta hand om dom, men troligast är väl att nån mås eller katt tog dom :(

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 25 maj, 2009 20:33 detta:

    Nej vad hemskt:(:(

    Svar: Jaha vilken tur:) Det är fint här nu med:)

    Inte jag heller. Bikinin kan vara snygg men ingen bikini är snygg på mig:S

    Jag åt 2 bitar idag bara. Än så länge:) Men det är stora bitar så om det hade varit en vanlig cjokladkaka så hade det blivit 4 bitar. Men det är ändå bra för att vara jag:)

    Ja det kan jag tänka mig. Riktigt jobbigt.

    Haha nej;P Och det är tur för då får vi också göra lite fel ibland:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)