12 maj 2009

Trött...

Jag sover så dåligt... vet inte varför. Igår kväll (eller snarare natt...) så kunde jag inte somna, somnade kanske vid 1-2 nån gång och sen vaknade jag när Mattias gick upp vid sju och kunde inte somna om, men låg ändå och drog mig till åtta. Då gick jag upp och åt frukost och stack iväg till gymmet, hoppandes att det skulle göra mig piggare... lite piggare är jag, men jag har fortfarande en spänning i huvudet. Sån spänning jag brukar få efter en tenta, och då brukar jag få migrän men jag hoppas verkligen inte att jag får det.

Nu sitter jag och äter lunch och ska straxt sticka iväg och köra morfar till sjukhuset.

Hoppas ni har en bra dag :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)