24 maj 2009

Vad tycker ni?

Mattias har nu blivit klar med sidan (jag har varit med och designat), vad tycker ni?
Det kommer komma upp en till knapp i menyn med "Recept" snart också där jag lägger upp recept jag gillar så att jag och ni har tillgång till dom överallt. Ge mig gärna tips om recept ni tycker ska vara med :)

(vänster nya, högra gamla)
Så snart jag har tid kommer jag att lägga upp en tävling också, så håll utkik. Jag kommer att lotta ut en av mina absoluta favoritprodukter! Man ska ju ge bort det man själv tycker om sägs det :)

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 25 maj, 2009 01:34 detta:

    sv: tack:) ja älskar verkligen skor (A)

    fint de blev:)  

  • Anonymous Pulver skrev 25 maj, 2009 11:05 detta:

    Den nya designen blev mycket fräschare.  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 25 maj, 2009 17:43 detta:

    designen blev jättebra:) Kul med lite nytt:)

    Svar: Ja det är bra:)

    Jodå det ska nog fungera:P Första dagen avklarad iaf;P

    Det är det jag är rädd för också. Att jag ska äta för mycket och inte en bit om dagen lixom;P

    Ja det kanske är jobbigare för dom eftersom dom antagligen ätit fel väldigt länge.
    den pekar uppåt för mig med.

    Haha ja men killarna är inte felfria dom heller:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)