20 juni 2009

Midsommar

Igår så jobbade jag först, sen va det snabbt hem för att byta om och fixa lite mat innan vi gick till Morfar för att fira midsommar. Där blev det mycket god mat (som ni ser på bilden, tyvärr blev det en väldigt dålig bild...) sen femkamp, jag kom delad sjua... av 10 plaseringar.
Mattias och jag gick hem i ganska bra tid för att varva ner lite och så, jag jobbade ju idag så jag kunde inte lägga mig hur sent som helst igår. Därför det har blivit så dålig uppdatering på bloggen också tyvärr.
Hoppas ni har haft en jättebra midsommar!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous malin skrev 20 juni, 2009 19:49 detta:

    jag har köpt presenter där också, hah mamma fick en toarulleHAHAHAH  

  • Anonymous ida skrev 20 juni, 2009 21:06 detta:

    sv: verkar som om din dag var toppen :) gott o jobba med, de är GOTT ob tillägg denna helgen :) haha!  

  • Anonymous - HANNA skrev 20 juni, 2009 21:58 detta:

    Jo jag menar det. Haha ja men jag kan inte bestämmma mig så det får vara såhär tills jag orkar engagera mig :) Hur är det med dig idag då? Och hur var gårdagen?  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 juni, 2009 22:09 detta:

    Låter som att du haft en helt okej midsommar:)

    Svar: Ja djur är ju så underbara så man kan inte motstå heller:P

    Nej men jag känner mig ändå lite elak men jag hoppas det går bra för båda hästarna:)

    Bra att polisen bryr sig! Hoppas dom åker fast snart!

    Haha ja jag tog också plusmeny endast för glaset:P Fast jag åt upp allt ändå;P

    Nej precis men skönt att vara ledig också om man ska tänka positivt:)

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 21 juni, 2009 01:22 detta:

    oj vad mycket mat och det ser riktigt gott ut dessutom :)

    ja, klart man måste få med sig lite souvenirer hem :)

    klart det fanns fler men de är ju inte billiga direkt så det blev bara en men det gick bra det också.

    hehe jag tänker bara på höjden när man landar eller startar men det är ju olika från person till person. kan tänka mig att man som flygrädd tänker på det konstant och då är det ju inte så kul. svårt att slappna av liksom!

    hoppas du hade en bra midsommar :)
    kram på dig  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)