13 juni 2009

Godisfrossa till sjätte sinnet

Jag vet inte hur mycket godis jag har ätit idag och de senaste dagarna... och inte vill jag tänka det.. fy.

Jag vet att det är lite trögt med uppdatering på bloggen just nu, förlåt för det men jag är så seg just nu. Vet inte varför. Kanske därför jag har sånt godissug... kroppen vill ha snabb energi.
Filmen igår var bra, det va skönt att se Andra världskriget från ett annat håll och utan så mycket krigssener.
Ikväll har jag som jag skrev vräkt i mig en massa godis till filmen "Sjätte sinnet" som precis har slutat på Tv 4+. Den var bra och med ett väldigt oväntat slut.

Idag har jag jobbat och det ska jag göra imorgon med, emn sen nästa vecka är jag ledig lite mer för då har Mattias semester. Ska bli skönt att kunna hitta på något för det hinner vi nästan aldrig göra. För antingen jobbar nån av oss eller så pluggar jag.

Etiketter: ,

5 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 13 juni, 2009 23:10 detta:

    Skönt att ni får lite mer tid ett tag:)

    Svar: Tack så mycket:) ja det borde vara fler sånna tillfällen:)

    tack igen!

    oj:/ vad jobbigt!

    Precis:P men visst var det väl ändå lite synd om tjejen som hamnade på akuten på studenten, fast som sagt, hon hade bara sig själv att skylla.

    ah det blir nog det:)

    jaha:) ja dom gillar jag ju i och för sig. kanske ska prova då:P

    godnatt!:)

    /E  

  • Anonymous E skrev 13 juni, 2009 23:14 detta:

    jorå den var bra, såg inte slutet bara :D okej, var de bra? :)

    tack
    kram  

  • Anonymous Angelica skrev 13 juni, 2009 23:26 detta:

    samma här.. fy.. o inte bara godis, utan allt sånt, bullar, glass, godis, choklad, chips.. blä!!!
    varför blev du vegetarian?
    kram  

  • Anonymous Anneli skrev 14 juni, 2009 10:54 detta:

    Det är svårt att låta bli godis... Jag åt också det igår. Men inte så mycket som jag brukar göra.

    Jag och Fredrik har kommit på att det är bättre om vi plockar varsin påse - då kan man inte tänka att den andra vill nog också ha och lägga i hundra bitar av varje sort.

    Idag blir det brunch på skafferiet (ett matställe här i lilla byn) får se hur (o)nyttigt det blir. Men behöver inte skämmas så mycket har ju för första gången på typ en månad varit och tränat på gymmet =D

    Hoppas du får en bra dag!  

  • Blogger M. skrev 14 juni, 2009 19:33 detta:

    hej elina!
    allt bra med dig? haft en bra helg? här är det bara bra :) helgen har varit bra, hälften solig och hälften regnig :p
    sjätte sinnet är en bra film, det var dock år och dagar sedan jag såg den, men jag minns att jag såg den flera gånger på raken :p
    ha det så bra och hoppas att den kommande veckan blir en bra vecka för dig :)
    ha det fint! kramar  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)