27 juni 2009

Hemma igen

Mina små ankfötter i sanden i Åhus

Vi kom hem sent igårkväll, men då somnade vi nästan direkt efter våran långa bilresa. Sen sov vi länge i morse och så har Mattias haft datorn en deln, men u är det min tur!

Hoppas ni har haft en jättebra vecka med lika fin väder som vi har haft. Bilder från semestern kommer komma upp, men vi tog så många och var på så många ställen att jag får nog dela upp det lite i olika inlägg.

Jag är väldigt sent ute, men rösta gärna på mig som veckans blogg här, jag är nummer 5. Jag såg det inte förrän nu men tack Steph för att jag fick vara med!

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous nicole skrev 27 juni, 2009 21:28 detta:

    Sv: Jag röstade på dig nu ! :D
    Jo det blev ganska dåligt .. :/
    med mig är det jätte bra :)
    Ha en bra kväll nudå !
    Kramis  

  • Anonymous Anonym skrev 27 juni, 2009 22:03 detta:

    Åh! Åhus ligger ju bara nåna mil från där jag bor :D
    Hoppas du hade en fin minisemester!
    Kramar Martina  

  • Anonymous steph skrev 27 juni, 2009 22:06 detta:

    javisst är det? - det är så skönt. hoppas att allt är bra med dig? Kram  

  • Anonymous ida skrev 27 juni, 2009 23:49 detta:

    sv: va skönt med ett ullared utan massa folk, brukar va överbefolkat där varje dag ju ..

    verkar som ni haft en underbar semesterresa, vad gillade du bäst? :) så härlig bild, älskar fötter i sanden, DET är sommar :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)