17 juni 2009

Idioterna fortsätter!

Nu har de där idioterna varit framme igen och snott de nya ventillocken som Mattias och jag köpte för två dagar sedan! Det är så respektlöst!
De verkar också ha full koll på Mattias och mig eftersom de vågade sno från båda våra bilar samtidigt trots att de stod nära huset och att vi var hemma. De tog dom just då vi hade stängt för persiennerna för att vi hade solen in i rummet, och endast på våra två bilar. Det hände när det va ljust ute också! Det måste vara några ungar från området....

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Pulver skrev 18 juni, 2009 07:52 detta:

    Fy vad trist :(  

  • Anonymous Anneli skrev 18 juni, 2009 08:57 detta:

    Vilka skitungar isf! Hoppas att någon ser dem snart så att de får betala för vad de har gjort.

    Synd att lägenheterna var så små. För med tre före i kön är det ju inte helt omöjligt att komma först.

    Gymmandet blev "inställt" igår. Fredrik var för trött, dessutom skulle vi handla så jag gav med mig. Tur var nog det - tog lång tid att handla, blä =P

    Men idag ska jag försöka dra ner honom, annars går jag nog själv.  

  • Anonymous Anneli skrev 18 juni, 2009 09:04 detta:

    Kom på en sak.
    Japp, matdagboken.se är en gratissida, än så länge, han som håller den vet inte om han ska betalt för den senare, men just nu är den gratis.  

  • Anonymous - HANNA skrev 18 juni, 2009 10:13 detta:

    Ja för då blir det som nu, sova över. Och det hatar jag! Haha.
    Ja det är så svårt, jag skulle vilja vara brunett men det känns så tråkigt såhär på sommaren :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)