09 juni 2009

Kan inte folk respektera?

Jag blir galen på folk som inte kan respektera andras saker! För inte så länge sen så va det nån som repade motorhuven på min bil, och sen har någon snott ventillocken på Mattias bils däck flera gånger och nu i natt snodde de två av fyra stycken på mina nya fälgar! De är värda 200 kr!

Det kanske inte blir så dyrt att köpa ett par nya av billig modell (ca 45 kr) men dte blir riktigt dyrt i längden eftersom vi måste köpa ett par nya nästan varje dag. Jag fick också veta att de snott från min pappas bil också. Det är iallafall polisanmält och jag ska skicka ut info till grannarna så att de förhoppningsvis hjälper till att hålla koll.
Fy vad irreterad jag blir! Kan inte folk bara låta andas saker va!

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous E skrev 09 juni, 2009 20:44 detta:

    Tack så mycket :D
    älskar färger :)  

  • Anonymous E skrev 09 juni, 2009 21:20 detta:

    tack :D
    det är bara och slänga ihop något, man kan ju alltid testa funkar det inte så funkar det inte, hehe. Brukar mixtrar ihop vad som helst, kan inte gå ut utan någon färg :D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 09 juni, 2009 21:28 detta:

    Nej gud vad tråkigt:( Du får sätta filmkamera eller nåt så ni kan få fast idioterna!

    FIna presenter du fått!:)

    Svar: Ja det är riktigt jobbigt, spec när jag inte är van. Men man får tänka på pengarna så känns det bättre;P

    Haha jasså;P

    Ne det tror inte jag heller. Som du säger, man uppskattar inte saker på samma sätt då.

    Jag har ingen aning om vad jag gillar;P JAg vet att jag inte vill ha socialdemokraterna för jag vill inte att folk ska få bidrag för mina inarbetade pengar när jag får jobb!

    Ja jag tycker det är skittråkigt;P Fast samtidigt vill jag vara insatt och verkligen veta vad jag vill med sverige:P

    /E  

  • Anonymous ida skrev 09 juni, 2009 21:41 detta:

    sv: tack så mkt :)

    ja den är skitbra, är så stolt över linda :)

    allt bra med dig?  

  • Anonymous Isolina - jag vet att du aldrig får nog ... skrev 09 juni, 2009 22:10 detta:

    Så bra! Du är tillagd, sprid det vidare och du har lättare för att komma till final :) <3  

  • Anonymous ida skrev 09 juni, 2009 22:25 detta:

    sv: ja det VAR underbart med :D fattar inte att lilla jag har varit där lixom :)

    nee jag förstår de, vilka jävla idioter de finns.. de borde finnas övervakningskameror där ...
    med mig är det bara bra tack :)  

  • Anonymous Malle skrev 09 juni, 2009 22:26 detta:

    Hoppas din dag varit bra!
    Vad hittar du på ikväll?


    www.mallesplace.blogg.se
    Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.
    Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!
    Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.

    see ya!
    www.mallesplace.blogg.se  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)