28 juni 2009

Lägenhet

Tyvärr har vi inte nån såhär stor och fin strand här uppe

Nu är vi hemkomna från stranden och ska ta och äta. Jag sitter redan och småäter bridgeblandning för jag är inte sugen på nån mat... sen orkar jag inte laga nåt. Men ska väl se om jag hittar nåt lite nyttigare nere i köket.

Mattias och jag ska iväg till väsby sen och kolla på en lägenhet och sen en till i morgon, hoppas nån är bra.

Jag blir jätteglad om ni röstar på mig här. Jag är nummer 5.

Hoppas ni har det bra i solen!

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous sara skrev 28 juni, 2009 18:06 detta:

    Inget slår färska jordgubbar!
    Nja, jag hittade bra-att-ha-saker mest.

    Drinken var skrämmande god, ännu godare m lite sprit i. Haha. Ja det är bra kul att det iaf händer nått här i krokarna!

    Det låter som ni har haft en trevlig tripp!
    Då var det tur att det inte var mass invassion på Gekås, när ni var där och fyndade!

    Japp, den ligger intill kanalen mitt i stan nästan. Den är mysig. stranden i tylösand är bra fin! En riktig dröm. :D  

  • Anonymous Angelica skrev 28 juni, 2009 19:52 detta:

    hmm vet inte :S faktiskt..
    oki :) jag bor i härnösand, men han är o hälsar på sina föräldrar just nu..
    kram :)  

  • Anonymous Martina o Hannah skrev 28 juni, 2009 20:33 detta:

    Allt bra med dig?
    Vill du va med i vår blogg tävling  

  • Anonymous ida skrev 28 juni, 2009 22:58 detta:

    sv: ja vin i solnedgången var verkligen inte fel!

    ja de är så ibland haha. sen varierar de så sjukt mkt hur mkt folk som är där faktiskt, helt insane!

    ja jag håller med idg, upplevelser är svåra att jämföra :)
    hoppas du har haft en bra helg och att lägenheten imon är fin :D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 28 juni, 2009 23:01 detta:

    Hoppas ni får någon fin lgh snart:)

    Svar: Vi hade det bra:) bilder finns i bloggen nu:)

    Ja det hoppas jag med! Den var så liten och söt.

    Ja jag brände mig lite men har bränt mig mer nu:P Hoppas det bara blir brunt sen och inte lossnar!

    Då har inte vi lagat något som är gott att äta dagen efter:P Vad tycker du är gott att äta som rester?:)

    Ja verkligen:)

    Ja kanske det:) Om du inte redan har någon snygg då:)

    /E  

  • Anonymous Eva skrev 29 juni, 2009 00:23 detta:

    Oj, den där stranden såg inte helt fel ut.

    Bra att ni haft en trevlig liten tripp :-)

    Sv: Nja, mina rivmärken fick jag ju faktiskt ofta på dagarna. De kunde komma när som helst, när jag såg på TV eller så. Så det var lite speciellt. Men, nu har det varit lugnt i en månads tid. Tack och lov :-)  

  • Anonymous steph skrev 29 juni, 2009 09:16 detta:

    det är bara bra med mig, ja! =) vad ska di hitta på denna soliga varma dag? =)  

  • Anonymous Martina o Hannah skrev 29 juni, 2009 22:49 detta:

    Grattis du är en av finalisterna i vår veckans bloggtävling. Detta är en deltävling så det gäller att samla så många röster som möjligt så just du går vidare till finalen. Ett tips kan vara att länka i din blogg till tävlingen. Lycka till!

    Tänk på att man får rösta så många gånger på sin favorit man vill dock inte på sin egen blogg. Ett tips är att Säga det till dina läsare.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)