17 juni 2009

Lindex shopping

Idag gick Mattias och jag upp ganska sent, men det får man ju när man har semester! Sen åt vi frukost och gjorde oss klara. Åkte ner till centrum för att köpa lite tendtråd å så, men kom också hem med tre par gulliga strumpor från lindex för 99 kr.Sen så hjälpte vi min morbror med att köra upp en massa spillvirke och annat skräp till en avfallsanläggning. Efter det har jag jobbat lite, ätit middag och en massa godis.... och nu sitter jag här + att jag spanar lite mot parkeringen. Vi har satt på nya ventilhattar idag och hoppas att de kan få sitta kvar nu. Mattias och jag skulle spana ihop men han somnade för en stund sen...

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous sanna skrev 17 juni, 2009 00:30 detta:

    Åh vad fina sommarstrumpor :) Jag har bara massa Hello Kitty för vinterbruk, du vet de som är tjocka i materialet. De vita + de blåvitrandiga var mina favoriter :) Kanske ska titta in på Lindex nån dag när ja blivit frisk...  

  • Anonymous Millah skrev 17 juni, 2009 02:31 detta:

    Hej jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett läppglans & ett armband =)

    Var gärna med och tävla
    http://millahoman.blogg.se/2009/june/tavling-1.html

    Kram*  

  • Anonymous - HANNA skrev 17 juni, 2009 07:57 detta:

    Hehe ja det förstår jag, det var så underbart roligt!
    Utbildningen jag hittat går på lite över 10.000 för 3-4 veckor. Samtidigt vill jag inte vara borta ett år som vissa utbildningar är, också vill jag vara i utlandet istället för i tråkiga Sverige, haha.

    Ja jag måste ta och hyra den jag med. :)  

  • Anonymous Anneli skrev 17 juni, 2009 08:46 detta:

    Åh, va söta =D

    Haha, det är klart kanske inte så mycket som försvinner om man äter en bulle eller godis. Men se det så här då istället, du har ju bränt bort en del av bullen och godiset. Tänk hur illa det hade varit om du vart helt stilla istället... ;-D

    Ja, jag är jätteglad att jag hittade dit. Den är betydligt bättre än den sidan jag var på innan. Riktigt bra sida faktiskt. var lite krångligt i början bara, men det är det ju alltid.  

  • Anonymous Sara skrev 17 juni, 2009 13:08 detta:

    Åhhh! Hello Kitty! Så söta!
    Det e svårt att få bra bilder på kläder. Vilket är synd... Men jag kan ju tänka mig hur fin den är i verkligheten!

    Ne, dun ska användas som en "rest"produkt. Att man utnyttjar det när fågeln är död. Men då e det också svårt att veta att det är så också... Lika bra att låta bli!

    Ha en bra dag!  

  • Blogger M. skrev 17 juni, 2009 15:48 detta:

    vilk fina strumpor och vilken fin kjol du har köpt :) jag är svag för gulliga sockar. köper på mig en massa sånt jämt :p

    hoppas att du har haft en bra dag med sol :)
    har du några planer för midsommaren? jag ska vara hemma och fira med släkt och vänner som det ser ut just nu :) hoppas att hela sverige får sol på midsommar :)
    ha det fint tjejen! kramar  

  • Anonymous Millah skrev 17 juni, 2009 23:25 detta:

    haha ne sluta nu, int är de läskigt :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)