10 juni 2009

Nostalgi

Nu är jag hemma efter en mycket mysig kväll med tjejerna. Vi åt först sallad på en pizzeria och sen körde vi till mc donalds för en Mc Flurry marängswiss som var mycket god.

Vi satt enligt klockan och pratade i fyra timmar... tänk vad tiden kan gå fort. Jag och två tjejer jag varit kompis med jättelänge kollade sen på lite bilder från våran högstadietid... vad man förändrats! På de bilderna hade vi aldrig noppat ögonbrynen, frisyrerna och kläderna va hemska och jag tror inte att vi sminkade oss nån gång.
Här är en bild på mig i sexan tror jag... kanske sjuan... vacker eller vad säger ni? ;) Örhängerna är dessutom clips.

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 11 juni, 2009 09:19 detta:

    Haha, känner igen det där. Fast jag vet att vi sminkade oss "redan" i 5:an, men det var ju inte särskilt snyggt man sminkade sig. Tur att man växer upp ;D

    Jag önskar att jag hade varit duktig med motionen igår. Men tröttheten gav efter så det blev en dag på soffan (delvis sovandes). Idag har jag dock rört mig desto mer. Precis hemkommen från en timmes promenad =D Men jag åt ju bra igår och jag och pojkvännen gjorde dessutom matlådor för nästan en vecka framåt.

    Man kanske skulle ta sig en titt i den affären då. Men då får jag åka någon annanstans än till Växjö, tror att folk campar i den butiken - den är alltid överfull av folk och den är dessutom jättetrång. Eller så känns det bara så eftersom den alltid är överfull av folk =/  

  • Anonymous Angelica skrev 11 juni, 2009 10:05 detta:

    jag tycker att du var söt ;) kram  

  • Anonymous E skrev 11 juni, 2009 11:20 detta:

    taaack så mycket :D
    ha en bra dag
    kram  

  • Anonymous ida skrev 11 juni, 2009 12:49 detta:

    sv: ja verlkigen, fyfan va arg jag blir.

    fotbollen gick ju utmärkt, 4-0 till swedeen ;D

    allt bra idag?  

  • Anonymous Rebecca skrev 11 juni, 2009 14:53 detta:

    hihi, tack så mkt ! :D jo, det var bra (a)  

  • Anonymous emma skrev 11 juni, 2009 17:16 detta:

    Ja, kläder är ju verkligen underbart :) skulle också behöva köpa en ny garderob...  

  • Anonymous steph skrev 11 juni, 2009 18:15 detta:

    nu kör jag igång med en frågestund, passa på att fråga någonting! :D kram!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 11 juni, 2009 22:57 detta:

    Söt ju:) Fast jag måste ju erkänna att jag hatar bilder på mig från högstadiet! usch.

    Svar: Gör det:)

    ja det är jobbigt men det går ju. Är snart bara 6 veckor kvar och pengar får jag ju för att gå upp tidigt så:)

    min träning går inte så bra nu:/ men på söndag ska jag försöka springa iaf. godiset får desto bättre;)

    ja precis:/ hoppas dom åker fast iaf! för deras eget bästa och för att ni ska få ha bilarna ifred!

    Ja verkligen:S Det blir nog aldrig helt bra i Sverige för det finns alltid några som förstör.

    Natti!

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)