12 juni 2009

Sambo snart?

Eftersom jag har varit så trött på sista tiden så sov/vilade jag bort en stor del av förmiddagen och sen jobbade jag, efter det så har jag kollat lite på nätet på lägenheter med Mattias. Vi har kommit fram till att vi nog ska börja med att hyra, vi hade tänkt köpa en bostadsrätt förut men har ingen kontantinsats och jag vill inte att mamma och pappa ska behöva gå i borgen för oss. Så därför ska vi försöka få en hyresrätt och bo där tills Mattias billån är betalat och vi har sparat ihop mer. Vi har anmält intresse på två lägenheter i Upplands Väsby, men vi ligger just nu på ca plats 4 och det är några dagar kvar så det är inte så troligt att vi får nån. Men hoppas kan man!

Ikväll ska vi se på "Valkyria" med bl.a Tom Cruise. Den utspelar sig under andra världskriget och handlar om ett mordförsök på Hitler tror jag.


Bild lånad från imdb.com

Vad har ni gjort idag?

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 12 juni, 2009 22:20 detta:

    Gud vad skönt att flytta!:)

    Svar: Haha ja men super man så man ligger på akuten klockan 5 får man faktiskt skylla sig lite själv:P Jag tycker faktiskt att man har ett eget ansvar när det gäller alkohol. Man behöver inte hälla i sig, det är en själv som sväljer spriten satt:P

    Okej;P Det kan ju vara mysigt. Men mamma jobbar hela midsommar så det sket sig för mig det med:P

    Nej jag är inte så mycket för jordgubbar så jag har inte smakat än:P

    Ja min lillebror kanske blir jobbig igen;P

    Ja tråkigt om det blir så:/

    Jodå helt okej dag men seg:P

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 13 juni, 2009 12:03 detta:

    Vad spännande! Hoppas ni hittar en bra lägenhet =D

    Ja, det är svårt och se sånna bilder. Jag är ju dessutom bara halvvägs när jag kommit till den vikten. Men man ska ju dela upp det och ta det bit för bit så det är ju ett bra första mål.  

  • Anonymous E skrev 13 juni, 2009 18:24 detta:

    yeees mycket snäll :D

    ha en trevlig lördagskväll
    kram  

  • Anonymous Eva skrev 13 juni, 2009 20:32 detta:

    Jag har också sett Valkyria. Vad tyckte du om den?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)