18 juni 2009

Shopping i Barkarby Outlet

De här skorna köpte jag i Vagabond butiken i Barkarby outlet idag, bara 99 kr behövde jag betala eftersom de började rean idag med halva outletpriset.
Jag köpte också en blus på Mexx och en liten vegetarisk kokbok.

Efter outleten så ät jag och Mattias lunch på IKEA och sen körde vi in i stan till Goodstore, jag som inte är så van vid att köra i Sthlm fick då köra där med både rusningstrafik, ombyggnationer och midsommartrafiken! Det var verkligen kaos i trafiken idag... Jag vet inte hur lång tid vi sammanlagt har stått i kö idag, men det var länge.

Till middag blev det mc Donalds för oss och halva Sthlm tror jag... det var smockfullt! Men det gick ändå ganska fort för de hade mycket personal inne.

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 18 juni, 2009 23:13 detta:

    Men åh! Nästa gång får du dra för persiennerna fast du håller utkik emellan eller från ett annat fönster!

    Var också på mc donald idag:) proppat hos oss med:P

    Svar: Ja du gillade den ju:) men jag är inte så mycket för jordgubb utan mer för hallon:P kan ju vara därför:P

    Oj, men då får man tänka på pengarna:) jag skulle vilja jobba i midsommar faktiskt. 200% på lönen. Men jag går dagtid och vi är lediga.

    /E  

  • Anonymous mk skrev 18 juni, 2009 23:29 detta:

    tro jag inte på;)
    jo det är ju gott!  

  • Anonymous mk skrev 19 juni, 2009 00:02 detta:

    men det är jag också..
    men det finns ju alltid en liten plats för det goda  

  • Anonymous Eva skrev 19 juni, 2009 00:20 detta:

    Oj det var billigt! Alltid lika kul att fynda, eller hur? :-)  

  • Anonymous Anneli skrev 19 juni, 2009 09:26 detta:

    Snygga skor =D

    Jag tycker det var jättebra att du åt mat istället för godis. Det är ju som du säger ett steg i rätt riktning. Och även om det "bara" blir en dag som du skippar godis, så är det ju en dag mer än ingen =D

    Glad midsommar!

    Ps. idag äter jag också godis ;-D Ds.  

  • Anonymous Malin skrev 19 juni, 2009 13:29 detta:

    vilka snyggingar och billiga var dom också :D

    ja men vi hade nog behövt göra fler utflykter för att inte bli så himla uttråkade och rastlösa ;P

    jaså? är du flygrädd? det var ju mindre bra :/

    glad midsommar!
    kram  

  • Anonymous Anonym skrev 19 juni, 2009 14:12 detta:

    Hej :)
    Nu har vi startat en ny tävling på vår blogg..
    Mer om de kan du läsa inne på vår blogg här : http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/utkast-da-kor.html#comment
    Det skulle vara väldigt kul om du hade anmält dig för att vara med, för vi tror att just du kan fånga den bästa bilden.
    Kram Hannah & Martina  

  • Anonymous ida skrev 20 juni, 2009 13:21 detta:

    sv: japp den va jättebra :)

    hur har midsommar varit?
    söta skor :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)