15 juni 2009

Shopping i Kista Galleria

Idag börjar Mattias semester så vi har varit och shoppat i Kista Galleria, eller jag har shoppat... han kollade på jeans men kunde inte bestämma sig för vilka han ville ha så han väntar.Jag köpte två långa linnen för 130 kr på Vero moda och sen en kjol på H&M. Lägger up bilder vid ett annat tillfälle, känne mig så seg nu som vanligt.

Till middag idag gjorde vi pannkakor, jättegott! Det är inget jag äter så ofta.
Filmen vi såg igår (twilight) var bättre än jag trodde, faktiskt en riktigt bra film trots att den handlade så mycket om kärlek.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous E skrev 15 juni, 2009 22:32 detta:

    jag älskar engelska :D

    kram :)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 15 juni, 2009 22:36 detta:

    Haha jag åt också pannkakor idag;P

    Svar: Jasså:) Såg det bra ut i verkligehten också alltså?:)

    Absolut:) Jag hade ett svin till kille förut som blev sur om hästarna tog tid eller om jag var med kompisar eftersom jag hade sagt att han betydde mest så kunde jag visa det genom att vara med honom jämt tydligen:S hell no till ett sånt förhållande!

    Nej det förståss, det har nog inte jag;P men jag ska söka jobb på ica maxi nu. dom håller på och bygger ut kvantum här till maxi och ska anställa personal. Man kan alltid försöka:)

    Inte jag heller, sjukhus är ju till för sjuka människor och sånt och det mår man ju inte direkt bra av att se.

    Nej inget regn idag:) men molnigt och blåsigt:/

    /E  

  • Anonymous Martina o Hannah skrev 15 juni, 2009 23:41 detta:

    Tack för din röst. Tänk på att man får rösta så många gånger man vill på sin favorit.  

  • Anonymous E skrev 15 juni, 2009 23:41 detta:

    *soooov gott*
    kram :)  

  • Anonymous Anneli skrev 16 juni, 2009 09:09 detta:

    Nej, det är verkligen inte lätt att ta sig iväg när båda är lediga. Ni får se till att göra roliga saker ute istället, man måste ju inte träna på gymmet. Shopping är ju en jättebra grej, hehe ;-D

    Har planerat mer eller mindre allt jag ska äta nu tis-tors. Allt för att göra det lättare att hålla sig borta från annat gojs. På fredag blir det lösare tyglar, men jag satsar på att äta måååånga jordgubbar - så får inte så mycket annat plats i magen =D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 16 juni, 2009 18:53 detta:

    Svar: Ja det känns riktigt bra faktiskt:) Även om jag kommer sakna honom men han blir bara borta över sommaren till att börja med:)

    Nej precis. Han är inte ens värd att nämnas. Usch!

    Jag säger också jämt att det luktar konstigt på sjukhus men ingen håller med mig. Nu vet jag att det inte är mig det är fel på iaf:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 16 juni, 2009 20:01 detta:

    låter nästan som om du har fyndat ;)

    sv: dyrt? vi betalade 5500 per person och det tycker inte jag är så farligt men det beror ju givetvis på vad man jämför med. finns ju både dyrare och billigare all inclusive-resor och sen beror det ju lite på land också.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)