11 juni 2009

Shopping

Idag har jag inte gjort så mycket, hämtade morfar i täby efter ett läkarbesök och sen har jag bara slappat och ätit onyttigt tyvärr... Har varit så seg på sista tiden och så har jag pms så då är det lätt att det slinker ner lite för mycket choklad.

En rolig sak va att mitt paket från Nelly.comkom! Jag skickade ju tillbaka "Rare Fashion Flower Dress" och bytte till "Mina Two Dress" istället. Nellyhade bara gjort lite fel och skickat tillbaka en Flower Dress också, men jag har kontaktat dom och ska skicka tillbaka den och så va de så snälla att de gav mig 25 kr för felet i Nellypengar.


Vänstra: Flower dress, Högra: Mina Two Dress

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous E skrev 12 juni, 2009 09:45 detta:

    taaack :D
    se om det blir nått bra väder i sommar så man kan använda den bara :P
    kram  

  • Anonymous ida skrev 12 juni, 2009 09:45 detta:

    sv: ja absolut ! :) de ä jobbigt men dock sjukt härligt!

    bra bra, joda bara bra här med :)
    vad har ud för planer idga då?  

  • Anonymous steph skrev 12 juni, 2009 11:05 detta:

    tack vad glad jag blir. allt bra med dig?  

  • Anonymous anna skrev 12 juni, 2009 13:24 detta:

    Ja det är alltid kul att göra grejer med jobbet och detta var lite extra :) Fina klänningar, den blommiga är ju såå somrig :)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 12 juni, 2009 17:07 detta:

    Den var ju fin den med:)

    Svar: Tack:)

    Ja han ska ju vara liten och jobbig?! Nu är han stor och helt normal;P

    Ja jag orkar ju verkligen inte springa när jag kommer hem så jag hoppas det räcker med att cykla istället. Om jag kunde låta bli godis och onyttiga saker skulle det vara ännu bättre men jag vräker i mig när jag kommer hem. Typ som att jag har varit utan för länge;P

    Men åh! Ja nu finns det inga fler att ta i alla fall:/

    Hoppas du har haft en bra dag:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)