03 juni 2009

Studentminnen

När jag körde till affären för att handla och för att hämta tårtorna vi beställt så såg jag studentflak, ett av gymnasierna här ute tog studenten idag. Så då började jag tänka tillbaka lite, det var nog den roligaste dagen jag upplevt tror jag! Det trots skadad fot...Dagen började med fotografering i skolan och sen så skulle vi ha champagnefrukost, men på vägen dit råkade jag få foten överkörd... Så det fick bli lågklackade skor resten av dagen.
Sen efter lite skrivande i mössor så var det dags för lunch i skolanEfter det så var det lite tal och så i teatern i Åkersberga, sen gick vi till skolan för utspringet och åka flak hem!
Hem till släkten för en massa god mat och tårta :)
Lite fotografering också, men jag har tyvärr ganska dåligt med bilder från studenten annars..
Lite trötta men glada firade vi på Tegelbruket i Täby. Jag satt still nästan hela kvällen (pga foten) men hade ändå superkul!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous Pulver skrev 03 juni, 2009 23:51 detta:

    Grattis :) hur är det med foten ?

    Överkörd lät lite hårt!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 04 juni, 2009 17:29 detta:

    Gud jag vill ha tillbaka gymnasiet och studenten nu!

    Svar: Haha ja Alicia är rätt söt;P

    Ja det var kul igår när vi åkte dit:) Mindre kul idag när vi åkte hem. Jättestora vågor och blåst:S

    Lyckades du med tårtan då?:)

    Jasså det har inte jag hört:P Jag vill bara ha barn i tid för att jag inte ska hinna bli värsta pensionären innan barnet är 18;P

    /E  

  • Anonymous Rebecca skrev 04 juni, 2009 19:36 detta:

    Jo, dom är ju de /: men det löser sig nog (a)

    åh, vad kul ! :D har typ hela min släkt där, så tycker det är riktigt mysigt att få komma dit :) och fint är det! tihi :D  

  • Anonymous steph skrev 04 juni, 2009 20:46 detta:

    lottar ut ännu en gång presentkort från nelly.com värde 500:- kolla bloggen och var med och tävla!  

  • Anonymous Rosanna skrev 05 juni, 2009 18:22 detta:

    bor du i åkersberga? där bor ju jag :) vilken skola gick du?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)