04 juni 2009

Tårtkalas

Det blev tårtlunch idag, inte så nyttigt kanske men gott va det! Jag fick jobba över 2,5 h och hade inte ro att äta så när jag kom hem vid halv 5 så åt jag "bara lite" tårta som var kvar från födelsedagsfikat igår. Vi hade beställt en "Pink Lady" som ni ser på övre bilden (i vanliga fall White Lady men vi vill ha den rosa), sen beställde vi en jättegod frukttårta också. Den godistäkta tårtan har jag bakat med lite hjälp av Mattias. Den blev god, men kanske inte så vacker... tur att man kan täcka mycket med godis. Jag bakade också kladdkakan som också blev jättegod!

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 08 juni, 2009 19:48 detta:

    Gud vilka fina tårtor! :) Ser riktigt goda ut!  

  • Blogger FULLY VEGAN skrev 09 juni, 2009 22:18 detta:

    Jisses så gott det ser ut :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)