17 juni 2009

Titta på lägenheter

Straxt ska Mattias och jag iväg och titta på två lägenheter i Väsby, hoppas nån är bra. Även om vi gillar dom så är dte ju ganska otroligt att vi får nån av dom eftersom dte står tre personer i kö framför oss på båda, men det är bra att ha kollat.

Dagen började efter en lång sovmorgon med frukost och sen en promenad med Emelie. Efter det har jag och Mattias hjälpt morbror med att flytta en massa skräp från hans tomt till tippen och sen körde vi morfar till verkstaden för att hämta hans bil. Känns som en ganska bra och effektiv dag, menv i har mycket att göra imorn med.
Vi ska:
Till goodstore och handla midsommarmat.
Till Barkarby Outlet och leta efter ett par nya jeans till Mattias
Kanske jobba lite.
Laga mat till midsommar

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 17 juni, 2009 20:05 detta:

    Att titta skadar ju inte:) Hoppas att ni hittar någon lgh snart iaf:)

    Söta strumpor!!

    Svar: Nej jag skulle behöva snygga axelband jag med:P

    Ja det är det verkligen! vissa dagar villmanbara klaga;P

    Den andra hästen håller jag förtvivlat på att försöka ställa hos sin ägare över sommaren. Hoppas hon går med på det! Det är ju ändå hennes häst och inte våran. Vi lånar henne bara:)

    Ja det är det nog. Hemskt är det i alla fall.

    /E  

  • Anonymous - HANNA skrev 17 juni, 2009 20:34 detta:

    Ja men du menar! Åh jag blir så less på mig själv så hua..
    Ja det är nog värt pengarna så :) Dudå? Vad pysslar du med? :)  

  • Anonymous Millah skrev 17 juni, 2009 20:34 detta:

    haha nej, de blir solarium :)  

  • Anonymous - HANNA skrev 17 juni, 2009 21:06 detta:

    Jaha, hur går det då? :) Har lagt till dig på bloglovin nu, hur smart och bra som helst ju =)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 17 juni, 2009 21:29 detta:

    Svar: Haha jasså:P Ja men dom är ju snygga och bra att ha!:)

    Lite piggare är jag men det ska bli skönt med långhelg nu:)

    Okej:/

    Jodå hon skulle ta hem henne:) skönt!

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 17 juni, 2009 21:35 detta:

    hej!
    jag är less nu =( kolla bloggen så får du se...
    hoppas du har det bra iaf.
    kan vi inte länka till varandras bloggar?
    kram =)  

  • Anonymous malin skrev 17 juni, 2009 23:09 detta:

    nu en videeoblogg, spana gärna in den;D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)