08 juni 2009

Tjejmiddag + Mattias

I lördags så kom tjejerna över för att fira mig och träffas lite, vi ses för sällan sen alla började plugga och tre av dom flyttat till Linköping. Vi var 6 tjejer plus Mattias som vamed och åt. Men sen försvan han upp till datorn och vi fick ha tjejsnack ifred.

Senare på kvällen så åkte jag, Emelie, Bella och Sara in till stan för att gå på The Ice, men den ahde tydligen stängt. Så efter några varv på stureplan letandes efter det innan vi insåg att det va stängt så gick vi till Chaplins Bar vid hötorget. Där va det tråkigt så vi gick in på Mc Donlads som ligger bredvis stället. Tyvärr hade jag glömt mobilen hemma så dte blev inga bilder efter det att vi åkt hemifrån.

Ett glatt gäng vid middagen som bestod av två sorters pastasallader, oliver, avokado, baguette och brieost.


Jag vid matbordet


Pressenterna och godis!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 09 juni, 2009 04:46 detta:

    sv: hehe okej:)

    ja e irriterad på att minmamma hittade min blogg innan ja ens hade sagt att ja hade en haha:P  

  • Anonymous Malin skrev 09 juni, 2009 08:03 detta:

    ser/låter mysigt :)

    hoppas du får en bra vecka nu då :D  

  • Anonymous LuxuryPink skrev 09 juni, 2009 09:28 detta:

    så mysigt =)

    sv; kanske det ska vara men min rosa pantern smakade exakt som på krogen =)  

  • Anonymous Viktoria och Johanna - HUNDFOTOGRAFER skrev 09 juni, 2009 13:13 detta:

    Gud du är sjukt lik Egoina :o

    På http://www.fotonissarna.blogg.se finns massvis med hundbilder för den som älskar hundar. Har du hund och bor i stockholm som gärna vill ha gratis bilder på din hund kan alltid klicka in här och kolla in på "Bli fotograferad" där även våran mejladress står och lite mer fakta finns även där! Kram Viktoria och Johanna  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 09 juni, 2009 17:20 detta:

    VAd in du var:) Låter som att ni hade det trevligt:)

    Svar: JA pengarna får gärna rulla in på kontot;P

    Va kul, då fick du leka barn igen då;P?

    Nej jag tror inte heller det. Man ska nog inte ha pengar i överflöd!:P

    Nehe okej;P Jag har inget direkt favoritparti heller. JAg är verkligen inte insatt! Måste bli mer insatt, vill ju kunna hänga med:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)