09 juni 2009

Uppe med tuppen

Bild från före fälgbytet

Imorgon ska jag upp vid sju, så jag borde egentligen lägga mig men jag är för nervös att nån ska göra nåt med min bil för att kunna sova... Så jag sitter istället här vid datorn och spanar mot min bil som jag ser jättebra från fönstret.
Efter turen med dagiset idag hade jag tänkt gymma, men jag kände mig för trött (förstår inte hur dagisfröknarna orkar!) och deppig över att folk medvetet snor saker från min älskade bil så jag satte mig och vräkte i mig kex och kakor ur picknikkorgen jag fick i födelsedagspresent. Inte så bra...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous ida skrev 09 juni, 2009 23:18 detta:

    sv: ja precis !! vad får dom ut av det ärligt talat? bara sabba för alla andra ju, så sjukt illa!

    nej jag har faktiskt inte anmält det, kan jag göra de o få pengar för de? jag var så förbannad så du anar inte, märkte de inte på ett tag heller för de är på passagerarsidan och jag sitter ju aldrig där lixom ..

    KRAM  

  • Anonymous LuxuryPink skrev 10 juni, 2009 09:14 detta:

    sv; ah det kan jag tänka mej att det blev!! =)  

  • Anonymous E skrev 10 juni, 2009 09:57 detta:

    det känns lite bättre idag :)

    haha jaha okej :D
    ha en bra dag :)
    kram  

  • Anonymous Anneli skrev 10 juni, 2009 10:09 detta:

    Vad dålig stil! Jag förstår inte heller att folk inte kan låta bli att ta andras saker. Och vad ska dem med massa sånna till? Dumma människor!

    Nej, det är klart lite svårt att tävla mot någon som redan är smal =D Tycker det är spännande sätt. Just idag är vi kanske inte så taggad dock, men maten ska iaf gå bra.

    Tack, jag är jättenöjd med sidan. Och det är ju som du säger ett viktigt ämne att ta upp. Hoppas bara att vi får några besökare nu då ;D

    C-uppsatsen satsar jag på att bli klar med till augusti. Får väl se hur det går. Läser en introduktionskurs till företagsekonomi på distans just nu, lite nervöst. Men det ska nog gå bra.

    Jättefint linne/klänning du hade på dig på middagen. Jag älskar den färgen och den passade verkligen superduperbra på dig =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)