31 juli 2009

Dagens outfit

Idag hade jag på mig klänning från Rut m.fl som är köpt på Nelly.com och jeanstights från Gekås.
Det har inte blivit så bra uppdatering idag heller tyvärr... jag har så mycket att göra! och inte går pluggandet tillräckligt fort frammåt heller. Kan inte dygnet ha några fler timmar? Ibland skulle det kännas skönt.
Imorgon ska jag upp och jobba tidigt så jag borde egentligen sova, men konstigt nog så är jag inte trött än efter att ha vänt dygnet så att jag är uppe till tre och sover till 11...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous cornelia skrev 01 augusti, 2009 01:01 detta:

    yes det ska jag!:D
    varsegod!  

  • Blogger Beachbaby skrev 01 augusti, 2009 14:01 detta:

    lycka till med pluggeriet :)

    jag tyckte om sängarna och som tur är finns det liknande på ikea som inte kostar skortan.


    det skulle vara jätte roligt att gå på en stor modevisning, tänk åka till paris och se höstvisningarna.

    jag har inte hunnit att åka till bibblan än och så läser jag fortfarande heligt guld, men sen så :)

    kramar*
    /S  

  • Anonymous Malin skrev 01 augusti, 2009 14:15 detta:

    många som är sisådär på uppdateringar i sommar men det är ju inget konstigt alls :)
    fin outfit!

    sv: åh tack så mycket :)  

  • Anonymous K skrev 01 augusti, 2009 22:25 detta:

    Hej, det har gått bra med barnen och jobbet =) Och de blev väldigt glada över korgen =) Hur har din helg varit hitills då utöver konserterna? =)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)