17 juli 2009

Detta skulle inte jag säge nej till

De här sakerna kommer frånCoolStuff.se och är några av alla deras roliga saker jag skulle vilja ha! Radioankan (nedre mitten) är verkligen något jag skulle vilja ha i mitt badrum, skulle pigga upp mornarna i badrummet lite. iBuddy (nere höger) gav jag en av mina kompisar i pressent och jag tror det var mycket uppskattat. En spindelfångare (uppe mitten) skulle inte heller vara helt fel med tanke på hur rädd ja är för spindlar... sen har vi iskuber som ser ut som elgittarer (nere vänster) som skulle vara perfekt på fester, apan som blåser nagelacket tort (uppe vänster) och en väckarklocka som skickar iväg "propellern" vilken måste sättas tillbaka för att den ska sluta ringa, bra för oss som har det svårt att komme upp på morgonen (uppe höger).

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Sara skrev 17 juli, 2009 18:21 detta:

    Sv: Ja, det känns superkul.. Hoppas jag får ligga kvar där ett tag också, åtminstone ett par dagar till :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)