19 juli 2009

Förberedelser

Under förmiddagen har jag fixat lite med förberedelserna inför att jag åker till Gotland med tjejerna imorn! Men jag har mycket kvar... det är så svårt att veta vad man behöver och att vara säker på att man inte glömmer nåt... Måste skriva en lista tror jag. B kommer och hämtar mig redan 10 i fem imorn så jag måst dessutom i säng i tid... plus att jag jobbar 14-19. Lite stressig dag.

Glöm inte att vara ed i tävlingen

Hoppas att ni har en jättebra dag!

Etiketter:

13 kommentarer:

  • Anonymous Jennie skrev 19 juli, 2009 12:18 detta:

    haha jag åker oxå till gotland imorgon :)



    svar: ja det är väldigt farligt :/ men jag lyckades bli piggare!  

  • Anonymous K skrev 19 juli, 2009 12:31 detta:

    Har inte ätit bridgeblandning på hundra år tror jag =P Jag förknippar den med min farmor och farfar, de hade alltid den hemma i en skål när man kom =D  

  • Anonymous Ally skrev 19 juli, 2009 12:45 detta:

    hoppas du får det kul på gotland!  

  • Anonymous Sara skrev 19 juli, 2009 12:54 detta:

    Sv: Ja den var bra, och jo den är romantisk.. :)  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 19 juli, 2009 13:14 detta:

    nej än så länge har jag inga större men så jag tror att det inte va nån fara med promenaden igår. hur är de med dig då?  

  • Blogger Emelie skrev 19 juli, 2009 13:57 detta:

    Sv: Det är inte alls farligt. Jag har 4 st i nuläget, älskar känslan :)

    Kan tänka mig att du fortfarande var mätt, Bridgeblandningspåsarna är ju ganska stora :)

    Kram  

  • Blogger Beachbaby skrev 19 juli, 2009 15:06 detta:

    vem vet :P

    ja, den var jätte bra :) du ska absolut se den om du gillar fantasy och har sett de andra hp-filmerna.

    försök att andas emellanåt även om det är stressigt
    en lista är toppen!

    ha det så kul på gotland!

    ljus*
    /S  

  • Blogger Beachbaby skrev 19 juli, 2009 15:07 detta:

    tack :) jag gillar den med!

    jag gjorde en ny blogg för att jag ville fokusera på hälsa, träning och vardag, inte så mycket bodybuildning. jag upptäckte att det inte var min grej.

    ljus*
    /S  

  • Anonymous sanna skrev 19 juli, 2009 15:31 detta:

    Svar: Filmen var helt okej, men inte jättebra. Inte wow-faktor. Tänkte mest på hur mycket bättre nästa film lär vara (:  

  • Anonymous sofie skrev 19 juli, 2009 15:37 detta:

    sv: ja, det var kul :D

    underbart att det är sol hos dig! :D

    Jo, då är det jobbigt om man behöver stressa :( annars är det kul att man träffar så mkt fok :D

    Kram :)  

  • Anonymous Martina skrev 19 juli, 2009 15:48 detta:

    Angående ett tidigare inlägg om grejor du ville ha! Jag har den där apan som torkar nagellacket. Så himla söt!
    Ha det trevligt med tjejerna!! kramar  

  • Anonymous Anonym skrev 19 juli, 2009 19:22 detta:

    roligt att åka iväg :p

    sv: ja, det var det också :D

    //neafoshoo.blogg.se  

  • Blogger M. skrev 19 juli, 2009 19:52 detta:

    vad härligt med en tripp till gotland :)
    hoppas att du och tjejerna får bra väder och att det blir en trevlig resa :) kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)