31 juli 2009

God morgon...

En bild från Visby "Rosornas stad"
Det blev lite dålig uppdatering igår, jag hade så mycket att göra! Först så städade vi, gjorde oss klara och så bakade Mattias en kladdkaka. Sen när Mattias släktingar kom så bestämde vi oss ändå för att åka ner till den nya lunchrestaurangen och fika. Efter fikan så gick jag en promenad med E, efter det så han jag bara läsa några uppslag innan det var dax för att handla och göra middag. Vi gjorde egen pizza, jag hade på banan, curry, champinjoner och jordnötter. Den blev jättegod! Mattias hade på korv, kokt skinka och champinjoner.


Nu ska jag äta brunch, det blir resterna från middagen och sen ska jag plugga.... rolig dag. Vi sov så länge idag för vi satt uppe och såg på en film inatt, inte helt smart.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 31 juli, 2009 15:24 detta:

    Din pizza lät godast;P

    Svar: Tack:)

    Ja hon är söt;P

    Det hoppas jag med:) Försökte lägga fram lite fint för pappa att jag behövde en ny dator men han var inte så intresserad:/

    JAg hade inte tränat på länge faktiskt och äter det gör jag så det räcker och blir över;P usch!

    Ne det är synd men man får ha de på bild eller nåt;P

    Ja gör det, lägg de där 149:- på något annat än en sån tröja:)

    Ja precis:P

    Ha en bra dag!

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 31 juli, 2009 16:09 detta:

    hej :)
    har saknat dig!! har nog råkat "sållat" bort din senaste kommentar?
    allt bra?
    nu ska jag läsa i din blogg ett tag :D
    kram :D  

  • Anonymous sara skrev 31 juli, 2009 17:12 detta:

    Vilken härlig bild!
    Låter som gårdagen blev riktigt mysig!

    SV.
    Bröllopet är imorgon, men allt görs klart idag.
    Ja, jag är faktiskt riktigt nöjd över buketten!
    Inte så kul att känna sig stressad, nej, men det är sånt som hör till. Haha...

    Ja, nu har jag äntligen fått tillbaka kameran, så nu ska det droppa in lite bilder efter hand.

    Åh, vad tråkigt.
    Jag börjar tappa mina stenar. Lite tråkigt... Men det betyder ju bara att man kan göra nya... :)
    Men du hade gjort tipparna själv?

    Ja, det e ju faktiskt en hel månad. Vilket det också ryktas om att det ska bli tropisk värme...
    Okej, ne, då kanske det inte är så kul att åka dit. Men nån gång blir det av!

    Ja, det är ju ganska tråkigt när plånboken begränsar inköpen. Haha...
    Men det faller sig väl ganska naturligt. :) Men jag håller med. Det suger.

    Trevlig kväll!
    Kram  

  • Anonymous Lina skrev 31 juli, 2009 17:31 detta:

    Hoppas du får en härlig helg! Jag ska jobba så det blir en lugn helg för mig!

    KRAM  

  • Anonymous cassandra skrev 31 juli, 2009 19:06 detta:

    det var hur bra och mysigt som helst! :)
    skönt att höra, det är bra här också tack! :) vad har du för dig? kram!  

  • Anonymous Millah skrev 31 juli, 2009 19:42 detta:

    Hej
    Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.

    http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html

    Var gärna med =)  

  • Anonymous Sandra skrev 31 juli, 2009 21:07 detta:

    alltid gott med pizza :)
    vad händer i helgen nu då?

    svar: Ja Åhus är jättemysigt.

    Nej det är ju mycket som är inblandat, alla vill tjäna något på övergångarna. Klubben dom spelar för, klubben som köper, agenter och sen spelaren själv. Men det är inte så lätt det där. Man måste ju se över sin karriär också och se var man kan utvecklas.

    Jo det förstår jag :) FLyttade för 1,5 år sedan och visst kändes det konstigt i början men det är mysigt att bo med sin pojkvän. Haha nej precis men det går bra ska du se :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)