29 juli 2009

Lite Shopping jag glömt visa

Igår köpte jag solglasögonen överst till vänster i bild på Ur & Penn för bara 50 kr, fodralet kostade bara 10 kr! Inga solglasögon passar på mig (eller jag i dom kanske?) så de får duga.

Bikinin är från Lindex och köpte jag straxt innan jag åkte till Gotland. Den kostade bara straxt över 100 kr för båda delarna på rea!

Te´t är från Kranku i Visby, det är grönt te med kiwi och vaniljsmak. Kostade 41 kr för 100 gram.

Det blå linnet som knappt syns är fråm Vero Moda (köpte ett i militärgrönt också) och var på halva priset. Köpt i Visby. (Fick två långa linnen för 70 kr)

Glasunderläggen längst till höger är från Indiska, varje förpackning innehåller 4 st. De kostade 25 kr/förpackning på rean och sen var det dessutom köp 2 betala för 1. Ett riktigt kap.

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Sandra skrev 29 juli, 2009 02:26 detta:

    alltid härligt med shopping :) och supersöt bikini ju!!

    svar: haha nej det blev nog lite krångligt ;) men jag tycker bara alla "fans" är så himla löjliga när dom håller på och kallar killarna allt möjligt för att dom byter klubb till en konkurrent. Inte hotar man folk som byter jobb från Handelsbanken till Swedbank liksom? Men i fotboll är det på blodigt allvar. Men det är ju ett jobb som vilket annat.. egentligen. Har själv haft min pojkvän i den situationen så jag vet hur jobbigt det är.

    Ja, vem vill inte ha sol just nu? Men idag var den ju framme och sken.. så mysigt.

    Haha ja det är tur det. Vet inte om min sambo gått med på det faktiskt ;)

    Men det går snabbt :) Spännande. Okej det är ju inte allt för långt! Har ni bott ihop innan också?

    Låter ju gott det också, men jag är en sann sucker för kyckling :P  

  • Anonymous Lina skrev 29 juli, 2009 03:19 detta:

    Allt är bra med mig!
    Vilken snygg bikini!!
    Hoppas semestern varit topen!
    Kram  

  • Anonymous Sara skrev 29 juli, 2009 11:32 detta:

    Vilken fin bikini :)  

  • Anonymous Elle skrev 29 juli, 2009 11:41 detta:

    Håller med dig:) Man borde ha något diskret till sådana skor :) iaf ibland ;D Skön dag, plugga lät kul :P inte :) Jag ska plugga jag med idag:P lite trist men måste göras:P  

  • Anonymous jennifer skrev 29 juli, 2009 17:07 detta:

    super härlig blogg!

    vill du bli veckans blogg?
    anmäl dig då hos mig!
    vad har du att förlora lixom (?)
    ha en bra kväll!
    kram / http://ffjun.blogg.se  

  • Blogger Beachbaby skrev 30 juli, 2009 10:39 detta:

    vilken söt bikini :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)