18 juli 2009

Myspys

Mattias och jag ska straxt sätta på ännu ett avsnitt av den spännande serien Alias! Till det ska jag ta och prova Oatly kolaglass (bild lånad från Oatlys hemsida), det låter väldigt gott så jag hoppas att det är det också!
Annars har jag bara jobbat och packat lite inför Gotlandresan med tjejerna på måndag, men jag måste försöka minska ner packningen... men vet inte vad jag ska ta bort! Man måste ju ha kläder för olika väder, tillfällen m.m....

Vad har ni gjort idag?

Ni har väl inte missat att jag har en ny "knapp" i menyn med tävlingar jag hittar? Ni glömmer väl inte heller att vara med i min tävling?

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Blogger M. skrev 18 juli, 2009 21:18 detta:

    hej!
    hoppas att du mår bra?! :)
    vad kul att du är med och tävlar :)
    du får ha en finfin fortsättning på kvällen och helgen :) kram  

  • Anonymous sanna skrev 18 juli, 2009 21:29 detta:

    Är det havreglass? :)
    kul att åka till gotland!
    jag har mest legat ute på geäsmattan idag :) skönt!  

  • Anonymous THERÉSE skrev 18 juli, 2009 22:54 detta:

    jag kör på en annorlunda frågestund!
    Helt knäpp!
    in och kolla och lämna ett avtryck! :D  

  • Anonymous Matilda skrev 19 juli, 2009 11:26 detta:

    Åh, var den glassen god? jag åt också oatlys häromdagen, fast jag åt den med vaniljsmak, riktigt god! Hoppas du får en härlig dag. Kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)