27 juli 2009

Shoppat till nya lägenheten


Efter jobbet idag så åkte jag, mamma och Mattias till Täby centrum. Där var mamma jättesnäll och köpte de fina sakerna ni ser på bilden till oss! Diskstället heter "Diskställ Dishbunny" och kostar 250 kr på designtorget. Grytlappen "Dot" kostar 19 kr och termosmuggen "Dots" 75 kr, de kommer båda från Åhlens.

Vi hämtade också ut köksbordet och köksstolarna som jag skrev om förut, så nu står de ihoppackade i garaget och väntar på att få komma till lägenheten. Jag kan inte förstå att det bara är en vecka tills vi får nycklarna idag.

Etiketter:

14 kommentarer:

  • Anonymous Carita skrev 27 juli, 2009 21:40 detta:

    Väldigt sött diskställ :)  

  • Blogger Kashaya skrev 27 juli, 2009 21:49 detta:

    Ja trevligt med lite läsning till tåg- och flygresor under semestern.

    Nä filmen var riktigt dålig!

    ja det är alltid så många måsten... Vad pluggar du för något?

    Vilka otroligt söta saker!=)  

  • Anonymous cassandra skrev 27 juli, 2009 22:13 detta:

    auw tack så jätte mycket! :)  

  • Anonymous Malin skrev 27 juli, 2009 22:19 detta:

    Sv: Tyvärr såg jag det, men jag håller tummarna inför kommande tävlingar! :)

    Va roligt att du gjorde det, tack så mycket! :)  

  • Anonymous LIENE skrev 27 juli, 2009 22:20 detta:

    sv: bra att du tyckte det var kul att läsa:D
    kram  

  • Anonymous Anonym skrev 27 juli, 2009 22:26 detta:

    Läs i min blogg om hur dagens bloggare har flippat ut totalt http://martina86.blogg.se  

  • Anonymous Elle skrev 27 juli, 2009 22:26 detta:

    hehe ja :) jo det är riktigt bra med mig :) Gjort idag vännen? Kram  

  • Anonymous jenny skrev 27 juli, 2009 22:39 detta:

    sv. Ja det är en lite väl överdrivet nu, visst bryr man sig om sitt utseende det kan jag medge men till en viss gräns. Man bombaderas med för mycket sådana reklam!

    Ja vad synd, läste om de:(  

  • Anonymous cassandra skrev 27 juli, 2009 23:01 detta:

    han har både feber och ont i halsen, ena stunden är han jätte varm andra stunden fryser han. synd om honom! :(  

  • Anonymous Anonym skrev 27 juli, 2009 23:24 detta:

    bra saker där :p

    sv: jo det hade jag och ja jag tränar ganska mycket. gillar att träna och är lite av en träningsnarkoman xD

    //neafoshoo.blogg.se  

  • Anonymous K skrev 27 juli, 2009 23:49 detta:

    Ja, skönt med lite att välja bland! =) Jag jobbar som personlig assistent nu över sommaren, åt en pappa som också har fru och barn så man är ju ibland dem också. Bowlingen gick bra så det var kul! =D
    Jo, precis, nästa ggr jag är sjuk kanske hon kan ta åt mig så =) Har du haft en bra helg och dag ? =)  

  • Anonymous Sandra skrev 28 juli, 2009 00:41 detta:

    Vilka söta saker :)

    Är det flyttdags? Hur långt flyttar ni? Spännande!

    Svar: Tack så mycket.
    Nej London hade inte suttit fel alls.

    Det är ju det och så gott ihop med kyckling, curry och jordnötter. Hade ju varit en hit!  

  • Anonymous ceelinee skrev 28 juli, 2009 12:58 detta:

    Svar: jaa :/ hade garanti så det kostar inget men jag hoppa iallafall att dom kan fixa den :')
    Ja det får jag göra :]

    Svar: ne har bara 1 kanin som jag har köpt i djuraffär, dom här har vi köpt på blocket :) Vi vet bara att det e honor och runt 2 - 3 år :p
    Dom springer runt i lekstugan tillsammans nu men den nya kaninen springer bort när dom andra kommer nära, men dom bråkar inte iallafall :)  

  • Anonymous sara skrev 28 juli, 2009 19:14 detta:

    Guu! Vilket sött diskställ!
    Lite roligare o diska! :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)