25 augusti 2009

Dagarna går för fort

Min fina hibiskus blommar!
Det tog mig 1,5 h till skolan imorse eftersom jag var i Universitetets lokaler på Sveaplan + att de bygger om tågbanan som går ut hit... så fastän jag inte började förrän 10 så blev det en ganska tidig morgon. Så det kommer inte att bli så kul imorgon när jag börjar 8... fast då ska jag ju vara i Frescati och det tar ju lite kortare tid dit.

Eftersom jag hade dubbla föreläsningar och ganska lång resväg så har jag inte hunnit med så mycket annat än föreläsningarna och sen att göra seminarieuppgifterna som ska lämnas in på torsdag. Jag som vill fixa med lägenheten och gymma! Imorn ska jag iallfall försöka gymma när jag slutat och sen åka till lägenheten, men jag borde läsa i böckerna eftersom ajg redan ligger efter. Dagarna går för fort...

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 augusti, 2009 09:56 detta:

    fin blomma :)
    /neafoshoo  

  • Anonymous Anneli skrev 26 augusti, 2009 10:23 detta:

    Ja, det brukar göra det när man väl är igång med skolan och allt. Men träning är ju inte helt fel. Har läst att man blir smartare av att träna, får lättare att komma ihåg och lära sig nya saker. Så ett pass på gymmet kommer ju hjälpa dig med pluggandet ;-D  

  • Blogger Emelie skrev 26 augusti, 2009 12:52 detta:

    Mmm, det var väldigt sött av honom <3

    Haha, nej det har du rätt i. Fast denna gång var extrem (berodde nog mycket på jobbet). Men men, man hoppas väl att han står ut ;)

    Vad vacker din hibiskus är :)

    Kram  

  • Anonymous Emma skrev 26 augusti, 2009 18:46 detta:

    hej sötnos!
    ledsen att jag inte har kunnat svarat tidigare. Har haft jätte mycket att göra, skolan har börjat och jag har redan fått en massa läxor att göra. Så jag hinner inte att blogga så mycket nu men det blir bättre längre fram i tiden. Allt bra med dig?

    Puss  

  • Anonymous elin skrev 26 augusti, 2009 20:14 detta:

    ja men jag är van, hade tandställning när jag var yngre, haha!
    ja, det var jätemysigt :D
    Glöm inte att vara med i min tävling :)
    http://eeeelins.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment  

  • Anonymous Angelica skrev 26 augusti, 2009 21:08 detta:

    ja det är hästar jag spelar på ;)

    ok men sådär kan det vara.. vissa kan äta exakt hur mycket dom vill av vad dom vill - vissa behöver inte ens träna! medans vissa får kämpa..

    men du är ju ändå långt ifrån tjock, men förstår, det är inte kul när man känner sig lite "pluffsig". oavsett att andra inte tycker det. man vill ju vara nöjd med sig själv. men gör bara såhär - som jag gör nu - ät fritt på helger, alltså tillåt dig allt det du längtat efter och vill äta. sen träna varje dag, se till du rör dig lite varje dag. tror mer på det än tex hårda gympass 2-3ggr i veckan.

    =) kram  

  • Anonymous sara skrev 26 augusti, 2009 21:28 detta:

    Tack så mycket!
    Du ska få en länkning på direkten! :)

    Ja, melon är nog det närmaste förslag jag kommit, men ändå lite tveksam....

    Ja, o det är skitjobbigt. Måste tömmas varje dag, annars blir det kalabalik.

    Men då blir det iaf ordentligt gjort. Vad kul. det ser jag fram emot! :)

    Då har du "tur". En annan äter sig hejdlöst fet på dessa godsaker...Hahaha...

    Man får bylsa på sig med kläder, varma sockor, stövlar, koftor o så mysigt! :)

    Oj, vad drygt. Ne då får man inte vänta på nå viktigt...

    Ja, man måste ju det, o här e ju bästa stället. Istället för att reta gallfeber på en sambo eller så... :)  

  • Anonymous Petra skrev 27 augusti, 2009 12:53 detta:

    mjoo men de flesta är inte fina, iaf itne sådana där plastiga saker hahah  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)