20 augusti 2009

Dagens outfit

Så här har jag sett ut idag, ganska fantasilöst jämfört med alla andra dagens outfit bilder kanske men det var snabbfixat och skönt.
Linnet är från Vero moda, de svarta jeansen från Cubus, armbanden fick man med Vecko Revyn och diademet är från H&M.

Jag har fortfarande problem med att skriva kommentarer i blogg.se bloggar så det går tyvärr väldigt segt med kommentarssvarandet eftersom jag måste prova att skriva och skicka om varje kommentar en miljon gånger... Hoppas det funkar bättre imorn. Nu borde jag snart försöka sova... jag är aldrig trött på kvällarna jobbigt nog.

God natt!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Blogger M. skrev 20 augusti, 2009 07:56 detta:

    jag tycker att det var en snygg outfit :)
    hoppas att allt är bra med dig denna dag?! :) här är det bara bra :)

    är det en omtenta som du ska ha? jag håller tummarna för att den går bra :)
    ha det fint! kramar  

  • Anonymous Anneli skrev 20 augusti, 2009 10:13 detta:

    konstigt att det inte fungerar...

    skönt att det kändes som att omtentan gick bra. jag håller tummarna för att du ska få godkänt =D  

  • Blogger Kashaya skrev 20 augusti, 2009 11:59 detta:

    Snyggt.=) Älskar sådan där enkla men snygga outfits.

    sv. Ja bebisar är söta. Han blir en vecka idag så han är inte så gammal.=) Tack, blev så glad när jag hittade klänningen på rea i en vintage affär och den faktiskt passade.

    Ja, den var nog rätt bra. Var många år sedan jag läste den.

    Var samma sak för mig igår, ibland gick det kommentera på blogg.se ibland inte. Iblad fungerade det att backa och göra om men inte alltid. Har inte hunnit kommentera så mycket idag så jag vet inte hur det fungerar nu, än så länge har det i alla fall fungerat....

    Vår national ekonomikurs är inte så lång så förhoppningsvis är den inte så svår..=) Jag börjar på 7:e terminen nu på måndag. Själv då?

    vad roligt att shoppa till lägenheten.=)

    Tog det bara lugnt sen på kvällen. Lagade lite middag, kikade på TV och så där.

    Vad händer idag då?  

  • Anonymous Sandra skrev 20 augusti, 2009 12:07 detta:

    Söt outfit :)

    Svar: ja lite för spännande, usch haha.

    Okej skönt att det löste sig iaf! Så nu är du igång med skolan igen?

    Ja det är roligt att jobba med. Det är ju inget man kan leva på att jobba inom damfotbollen dock. Men det är kul att göra vid sidan av :)  

  • Anonymous Petra skrev 20 augusti, 2009 18:18 detta:

    joo det hade ju det :) !

    vill med börja på måndag ! :(  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)