02 augusti 2009

Förväntansfullt nervöst

Bild från semestern, jag längtar tillbaka!
I morgon så får Mattias och jag tillgång till lägenheten, det ska bli jättekul men också väldigt läskigt. Det är en så stor förändring. Vi kommer inte att flytta innan min tenta den 18 aug men det är ändå mycket som kommer att fixas där. Vi ska byta tapeter i två rum å så.

Jag har precis skjutsat Mattias till tåget, han ska till stan med en kompis. Jag ska snart till jobbet, men först måste jag dra på lite lack på naglarna så att de inte spricker sönder. Jag har så svaga naglar.
Vad ska ni göra idag?

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous Sandra skrev 02 augusti, 2009 12:55 detta:

    Åh så spännande, snart dags för flytt då :)

    svar: ja vi hade en helt underbar dag.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Bara umgås med min sambo tror jag.

    Jodå man vänjer sig fort :) Det är väldigt skönt också att ha sitt eget. Det låter bra det och man har bättre koll än man tror så det löser sig alltid.  

  • Anonymous K skrev 02 augusti, 2009 14:03 detta:

    hehe nja, resten går aningens segare... måste sätta fart nu!
    Jag ska åka bil ner genom sverige (från Umeå) och hälsa på släkt och vänner. Ska ända ner till Småland, blekinge och skåne så småningom innan jag ska upp igen =D  

  • Anonymous Millah skrev 02 augusti, 2009 14:25 detta:

    Hej :)
    Jag har nu en tävling där man kan vinna ett par örhängen från Aldora

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-orhangen.html

    Var gärna med :)  

  • Anonymous sara skrev 02 augusti, 2009 16:26 detta:

    Ruskigt sött diadem i förra inlägget. Det rosa med rosett!

    SV:
    Ja, de går alldeles för fort. Men man får ju försöka vrida o vända på det. Det blev inte mkt till sömn. Men nu har jag lyckats vila ut. Hela 13 timmar! :)

    Det blev lite sålt, inte mängder. men skönt att bli av med lite iaf!

    Ne, inte stress hela tiden och alltid. Det är lite för jobbigt. Men lite ibland så!

    Ja, men eller hur! :)
    Okej, ja depend brukar ju vara bra. Hade också de, men de trillade av ganska snabbt. Tror jag gillar deras minilack lite bättre! :)

    Här har redan bastuvärmen kommit. Vill inte att den kommer alls! Haha.
    Just det, tenta. Ne, då kanske det inte är så kul att bli lockat av soliga dagar med bad.

    Jisses. 300kr. Känns ju inte riktigt värt det!
    Men men... Ja, tur att året har fler veckor än så. Haha.

    Trevlig dag på jobbet!
    Kram  

  • Anonymous Malin skrev 02 augusti, 2009 18:52 detta:

    guuud vad roligt och framförallt spännande :D

    sv: tack så mycket :D  

  • Anonymous cassandra skrev 02 augusti, 2009 21:14 detta:

    tycker absolut att du ska göra det, snygga + att man stödjer en del iaf. :)
    kram!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 02 augusti, 2009 21:56 detta:

    Gud vad kul med flytt och skönt!

    Jag har också svaga naglar:/

    Svar: Ja kanske det, det gick ju att äta iaf:)

    Det hoppas jag med:) Imorgon ska jag göra huvudstaden osäker:P

    Ja det är ju faktiskt viktigare. Tråkigt men sant:P

    Ja allt kostar ju även om man hyr:/

    /E  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 02 augusti, 2009 21:57 detta:

    Fick du mitt svar? Det blev sidan kan inte visas när jag skickade iväg kommentaren:/

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 02 augusti, 2009 22:43 detta:

    ja det är jag som ska rida isåfall =)
    har haft runt 50 ogranskade kommentarer länge, men tagit itu med dem idag, hittade din då :S sorry...
    läste ikapp det som gick hehe :) men kommenterar inte mer än en gång för är så jobbigt att behöva skriva in mitt namn o bloggadress hela tiden. är inte det något du skulle kunna ändra? annars är din blogg toppen :)
    ja jag har det skitbra här! vart håller du hus? :)
    kram :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)