05 augusti 2009

Framsteg

Ute är det jättefint väder, men jag måste sitta inne...
Värden har gått med på att iallafall måla om köket, så vi ska få se på färgprover imorgon när vi ska besikta lägenheten igen med honom. Resterande rum måste fortfarande vi bekosta tapetsering av... det kommer bli dyrt känner jag på mig.

Dagens planering ser ut såhär: Plugg tills jag kanske ska åka och visa lägenheten för mamma vid halv 5, sen hem laga/äta middag och sen tror jag det blir lite mer plugg...

Vad ska ni göra?

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 05 augusti, 2009 11:34 detta:

    fin bild :)

    sv: jo det var det också ^^

    /neafoshoo.blogg.se  

  • Anonymous jenny skrev 05 augusti, 2009 12:02 detta:

    sv. Det gick att fixa passet på bara 5 minuter som tur!:)

    Tackar, vi hade det verkligen roligt!  

  • Anonymous Sandra skrev 05 augusti, 2009 12:51 detta:

    Skönt att ha fixade köket iaf :)

    Svar: Ja det är roligt.
    Det är verkligen irriterande men det är en sånn stad när alla snackar skit hela tiden. Man blir trött.

    Haha nej det är inte så konstigt kanske :)

    Nej det behöver det absolut inte bli. Nästan roligare när det är spontant :P  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 05 augusti, 2009 20:29 detta:

    Skönt att han iaf gick med på lite men tråkigt med en ofräsch lägenhet:/ Han kanske ger med sig mer när han kollar på den med er:)

    Hoppas tentan går bra, du är så duktig som kämpar:)

    Svar: Ja presentkort är bra:) Tack!

    Jag bor bara 1,5 mil ifrån våran stad;P men stockholm bor jag ju 30 mil ifrån:P

    förstår det! lixom nu måste verkligen allt fixas av just er.

    Nej det hjälper inte för mig heller, jag har nog såhär dåliga naglar bara:P

    ja det hade vi verkligen:)

    ja inredning är ju kul för då blir det snyggt;)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)