20 augusti 2009

Galen på CityMail

Första veckan vi hade våran nya lägenhet så fick vi hela tiden post till de förra ägarna från CityMail trots att det inte står deras namn på dörren utan våra. Så Mattias kontaktade dom och tog med posten till sitt jobb så att de skulle få breven (han är brevbärare på Posten). Och från och med idag har vi eftersändning till nya lägenheten Mattias och jag. Så vi fick inget från posten idag, men tror ni inte att CityMail lägger ner ett brev till mig och ett brev till Mattias i brevlådan? Jag blir galen... Vi beställde ändå adressändring och eftersändning för en månad sedan så de borde ju ha hunnit fixa det! Tur att det är mina föräldrars hus...

Så tänk på det, ring till CiryMail och klaga om ni får fel post och inta bara till Posten som alla gör. Mattias har varit med om ett antal klagomål om post som de inte har delat ut och folk verkar inte tro på honom när han ber dom ringa CityMail, lite tråkigt.

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 20 augusti, 2009 16:29 detta:

    Gud vad störande! Vi har bara fått ett brev till de förra hyresgästerna :)

    sv: ja, jo men alla är vi olika :) ja det var kul med nya glasögon! nu ser jag ju som sagt;)  

  • Anonymous jenny skrev 20 augusti, 2009 16:58 detta:

    sv. Ja verkligen, man kallsvettas under rättnings tiden:P
    Men det är ju flera hundra elevers prov de ska rätta så jag förstår att det tar tid. Inte direkt som på gymnasiet när läraren hade 30 prov:)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 20 augusti, 2009 18:15 detta:

    sv: Ja, det borde du verkligen göra! Den är helt grym  

  • Anonymous hanna! skrev 20 augusti, 2009 18:20 detta:

    Jaså inte?

    Jo det är ju så, det man vill läsa in fastnar ju lättare än exempelvis skolarbeten. Sedan har jag tagit traktorkortet, vilket tydligen är svårare än körkortsteorin, så det kommer nog gå bra hoppas jag :)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 augusti, 2009 21:11 detta:

    Gud vad irriterande! Hoppas det ger sig snart!:)

    Svar: ja jag delar inte, jag hackar;P jag tuggar även sönder ipren men de här tabletterna är så äckliga så de går inte att tugga:/

    ajdå, jag ska nog ta det försiktigt ett bra tag! fattas bara svinifluensa också!
    jo precis, dom som jobbar måste ju ha lön och så så jag förstår att det kostar men det blir dyrt om man ska vara sjuk ofta;)

    Jo jag vet, imorgon borde jag känna mig piggare:) hoppas på det!

    vet, det finns människor till allt tyvär:/

    tack det ska jag:)

    /E  

  • Anonymous sara skrev 20 augusti, 2009 21:36 detta:

    Åh, vad irriterande...
    Sånt man inte tänker på ju, tur att jag bor på landsbygden där alla känner alla. Haha!

    SV:
    Jao, det är ju lite jobbigt...
    Och doftar gott gör det verkligen inte. ibland måste man få klaga av sig! :)

    tvättningen gick bra. Inte det roligaste som finns men helt okej...

    Ne, det kan jag tro, man får ju klaustrofobi av att gå inne i sthlm så...:P

    Ja, verkligen.

    Jag tycker det bara har krånglat mest hela tiden...

    Ha en trevlig kväll.  

  • Anonymous Anonym skrev 20 augusti, 2009 21:48 detta:

    jobbigt det där med posten! :O
    /neafoshoo  

  • Anonymous HannahSthlm skrev 20 augusti, 2009 22:08 detta:

    Kul att du är med i min Kate Moss-tävling!
    Nu har jag en ny tävling uppe där du kan vinna ett smycke designat av Dangerous Goods för Plan. Värde hela 399 kr.
    Hoppas du vill vara med!:)

    Kram  

  • Anonymous K skrev 21 augusti, 2009 00:25 detta:

    Vad irriterande med posten!!!

    Haha ja,de blev riktigt bra, är nöjd =D

    Precis man kan få itll bilderna riktigt bra fastän de är tagna med mobil med nåhgra snabba klick. Men helst skulle jag vilja ha en bättre kamera =)

    Vad händer i helgen då? =)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)