28 augusti 2009

Glädje och sorg

Idag fyller min pappa år, Grattis pappa! (även om han inte läser min blogg) Så det ska firas med tårta ikväll, men först ska jag åka till lägenheten och fixa lite...

Det är också en sorglig dag, för att idag för 4 år sedan så dog min älskade mormor i cancer. Men hon hade velat att vi skulle tänka på det glada och fira pappa, men saknar henne otroligt mycket och tänker på henne idag... som alla andra dagar. Jag ärvde min lilla bil av henne och älskar den bilen för att den påminner mig om henne, hon älskade den bilen och jag är väldigt rörd över att hon ville att jag skulle ha den.Mormors och nu min älskade bil

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Blogger M. skrev 28 augusti, 2009 15:22 detta:

    tittar in och önskar dig en bra helg :)
    jag förstår att du saknar din mormor. var hon gammal?
    du får ha en bra fortsättning på dagen.
    ta hand om dig! kramar  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)