20 augusti 2009

Gym 3 mil hemmifrån

Nu har jag äntligen köpt ett nytt gymkort! Mitt gick ju ut 14 juli så jag har inte tränat på ett tag... Det var så skönt att träna idag! Har varit så stel i rygg och nacke av att bara sitta still och plugga.
Jag köpte gymkortet på mitt "gamla" gym som jag trivs så bra på. Så det blir ca 3 mil från min nya lägenhet. Lite dumt kanske men jag vill inte börja på ett nytt gym så jag får se till att åka ut hit ibland. Jag fick med en bricka så att jag kan komma in även när receptionen inte är bemannad, så nu kan jag gymma 5-24! Inte för att jag brukar vilja gymma vid 5 på morgonen men nu finns valmöjligheten iallafall.

Just nu så äter jag lunch och sen tänkte jag ta och städa ur bilen invändigt, bilen har inte fått så mycket tid som den skulle behöva... känner mig som en dålig mamma ;P
Jag ska köra Morfar sen också och eftersom det va han som lät mig få Mormors bil så vill jag visa att jag tar bra hand om henne (jag pratar alltid om min bil som henne, för det är en Felicia)

Bilduppladdningen har slutat att fungera till min FTP igen så bilden som skulle vara med får vi hoppa...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Angelica skrev 20 augusti, 2009 16:08 detta:

    hej! =)

    njaa jag går mest plus-minus-noll med spelet.

    jag klarar mig rätt bra med godis för stunden, har lördag som enda godisdag. haft i 2 veckor nu. snart 3 om jag klarar denna med :) tidigare blev det 2-3ggr i veckan. men dessvärre blir det alldeles fööör mycket på lördagar :S men men :)

    kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)