07 augusti 2009

Hallen är också med nu!

Bild tagen inifrån vardagsrummet (med de hämska pyjamastapeterna vi ska byta) in i påskgula hallen och tillslut in i köket med den laxrosa målningen. De båda sista rummen ska värden åtgärda.

Igår när vi träffade en besiktningsman (eller fastighetsskötare kanske det heter) så hjälpte han oss fixa endel saker som att fixa handtaget till fönstret som inte gick att stänga, vi fick nytt fläktfilter å så. Han sa också att vi får ny tapet i hallen! Eftersom det var två vita väggar och två påskgula väggar och den vita färgen hade desutom stängt på den gula tapeten så får vi nytapetserat, vi får välja själva ur en pärm vi fick med oss.

Han gick också med på att sätta dit nya lister under köksskåpen och måla de andra listerna i köket. Tyvärr så görs det inget åt de hämska plastmattorna som ligger på golvet men det kanske man får leva med i en hyresrätt.

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 07 augusti, 2009 12:06 detta:

    mja golv får man nog leva med. vi hade ju tur som hade haft en hemsk hyresgäst här innan som hade förstört golven så de fixade det åt oss!

    men vilken färgglad lägenhet :S  

  • Anonymous jenny skrev 07 augusti, 2009 12:42 detta:

    sv. Vilken omtenta har du? Jag har omtenta i jiken:( orkar inte ens ta tag i det men måste, jag blir ju distraherad för att vädret är så bra idag:D  

  • Anonymous sara skrev 07 augusti, 2009 13:12 detta:

    Najs färgkombination. Haha...
    Brukar ju vara hemska golv på hyresrätter, vilket är lite trist...

    SV-
    Tack så mycket! Ja, det är ganska svårt, men en skymt i alla fall.

    Ja, jag skulle nog inte överleva utan det, ju mer jag använder det! Helt sjukt. Allt finns ju! :)

    Ja, det är hemskt att se sånna bilder. Men det gör också att kändisarna känns mänskliga.

    Ja, jag gillade den verkligen. Hur söt som helst.

    Ja, jag får testa med det nästa gång. Haha... Jag är sjukt känslig också...kanske...

    Haha! Ja det tycker jag verkligen! :)

    Javisst! Internet är bra till verkligen ALLT!

    Ja, det är ju klart. Tycker inte heller man ska behöva koncentrera sig på sånt. det ska fixas naturligt. :)

    Åh, smarrigt! Jag har faktiskt inte smakat på B&J glass, om jag ska vara ärlig. Antar att den är himmelsk god!?

    Men det avr ju skitsmart! Det måste jag kolla upp. Blir irrterad när dom bara ligger i hyllan och stirrar på mig: "Haha, vi kostade dig en förmögenhet, o du använder oss inte! Hahaha"

    Trevligt!
    Ha en najs fredag!
    kram  

  • Anonymous K skrev 07 augusti, 2009 14:13 detta:

    Hehe jo min skoda felicia funkar prima =) Är fattug student dock så någon pimpning blir det inte av den =P

    Det var superkul på Liseberg! =D

    Vad roligt för er att få flytta in i nått nytt, det är detr roligaste med hela flyttandet tycker jag, att få komma iordning på nya stället =)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 07 augusti, 2009 17:09 detta:

    Ja det finns ju mattor i värsta fall som kan dämpa lite:)

    svar: Haha mitt är snart klar:) ska bara dammsuga:)

    Ja faktiskt;P

    Lite städning får ni väl stå ut med då även om man inte gärna vill städa åt andra!

    Ja men oftast åker man inte in så ofta om man bor nära heller:P

    Ja dessa pengar:S

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 07 augusti, 2009 18:34 detta:

    :) Ja det funkar super med Jimmy, verkligen :D Är superskoj!!

    Hoppas du får en jättebra helg nu :) Några planer? :)

    Bara en liten fråga - eftersom vi pratat om det tidigare - hur går det med mat o träning för din del? :)

    Kram :)  

  • Anonymous cassandra skrev 07 augusti, 2009 20:26 detta:

    jätte mysigt och jätte bra film! :)
    uschja, tyvärr är inte den sista idioten född än!

    vad har du gjort för kul idag? (:
    kram!  

  • Anonymous Eva skrev 07 augusti, 2009 21:41 detta:

    Ja, jag ska hyra en 1:a i andra hand. Men eftersändningen av post går till min mamma och möblerna får magasineras hos Shurgard. Och dottern får bo hos sin pappa. Men jag ska på visning i helgen, så jag hoppas att allt löser sig illa kvickt.
    Hoppas du haft en trevlig fredagskväll!  

  • Anonymous Dragana skrev 07 augusti, 2009 21:57 detta:

    Ja det är inte mycket som man kan välja och vraka bland när det bara är en hyresrätt. Hehe.  

  • Anonymous Sandra skrev 07 augusti, 2009 23:00 detta:

    Det blir ju lite så när det är hyresrätt. Men skönt att ni får fixa annat iaf :)

    svar: solen är uunderbar verkligen.
    Huvudvärken försvann efter lunchen. Hade väl druckit för lite.

    Det är skönt med föräldrar som hjälper till :)

    TAck detsamma!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)