16 augusti 2009

Ibland ska man ha tur

Igår efter jobbet så fick jag för mig att köpa en lott, så jag köpte en tia. Jag har nog aldrig vunnti mer är 10 kr på en tia lott tror jag men nu vann jag 100 kr! Det blir ett bra tillskott till flyttkassan.

Jag har inte fått någon kallelse till registrering inför höstens kurser än så jag börjar blir lite nervös... enligt schemat så börjar kusren jag ska läsa den 24e aug och en jag går med trodde att det var registrering på onsdag... Hoppas jag får min kalleslse snart!

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Jenny skrev 16 augusti, 2009 12:17 detta:

    sv. Tack detsamma:D

    Det går väl hyfsat, känner mig lite osäker.. Lycka till nu:)!  

  • Anonymous Malin skrev 16 augusti, 2009 15:24 detta:

    hm kallelse till registrering? gör inte ni det via internet?

    sv: hehe klart vi fick biljetter!  

  • Anonymous K skrev 16 augusti, 2009 23:44 detta:

    Haha äsch då =P Hon överlevde! =D Och det var skitkul! =D (hmm det var alltså inget hemskt taffsande eller så utan det var helt okej att retas =P Bara så att det jag skrev inte tolkas fel =D )

    Jo, jag gillar att vara singel på vissa områden, men på andra saknar man ju att ha någon! Svårt det där... :S

    Hoppas din kallelse kommer snart!!! Har kommit ihåg att tacka ja på internet?  

  • Anonymous Anneli skrev 17 augusti, 2009 11:37 detta:

    Kul med lite extra pengar =D Jag hade gärna vunnit en del pengar just nu, men med tanke på att jag aldrig vinner något så är det nog lite för mycket att hoppas på.

    Semestern ihop med pojkvännen är slut nu. Han började jobba idag och jag är ledig två veckor till innan jag börjar plugga igen (en grundkurs i pedagogik). Är redan trött på att vara ledig själv *haha* ;-D  

  • Blogger Kashaya skrev 17 augusti, 2009 12:26 detta:

    Grattis till vinsten!=) Alltid kul när man vinner något.

    Resan till Berlin var jättetrevlig, fanns massor att se och göra där.=)

    Norrland var trevligt det med, härligt att bada lite i havet även om det inte var så himla varmt i vattnet...

    Är det i veckan du har JÖK:en tentan eller? I så fall så önskar jag ett stort lycka till, kommer säkert gå bra den här gången.=) Har du tur så har de gjort omtentan lätt, de brukar göra det ibland...

    Haha, ja juristlinjen är lite tuff ibland men jag tycker det är roligt fast om jag är så himla smart vet jag inte...

    Hoppas allt är bra med!  

  • Anonymous Sandra skrev 17 augusti, 2009 14:00 detta:

    Konstigt att du inte fått den. Hoppas den kommer snart.
    Kul att vinna lite pengar iaf :)

    svar: ja vi har haft det jättebra i stockholm.

    Jag jobbar lite då och då för min förra fotbollsklubb och hon spelar där så vi letar ofta nya lägenheter till tjejerna. Speciellt dom utländska spelarna.

    Jo det blir det ju verkligen.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)