31 augusti 2009

Jag borde så mycket annat

Har varit på gymmet idag, jätteskönt! Jag önskar att jag hann vara där oftare men flytten och skolan tar mycket tid, även från bloggen som ni märkt.

Efter gymmandet så har jag duschat å så och sen fastnade jag här vid datorn, inte bra jag borde packa eller plugga, helst både och... Ska ta tag i packandet snart iallafall och försöka trycka in så mycket som möjligt i min lilla bil när jag kör till lägenheten.

Så här ser jag ut en sånhär hemmafixar dag, gammal tunika från Gina tricot och jeansleggins från Gkås

Etiketter: ,

11 kommentarer:

  • Anonymous Petra skrev 31 augusti, 2009 14:55 detta:

    åh vad roligt att du tycker det :D !<'3
    jo det är bara bra med mig, hur är det sjdå ? <3  

  • Anonymous niklas skrev 31 augusti, 2009 18:22 detta:

    Hej :)

    Nu har jag startat veckans blogg.
    Gå in på min blogg eller:

    http://niklasvikt.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-tavling.html#comment

    Och ni som läser den här kommentarer går också gärna vara med och tävla ;)

    lämna en kommentar om du vill vara med ;)
    Jag väljer ut 20 st som får går vidare.
    incheckning för tävlingen avslutas imorgon kväll.

    Ha en trevlig kväll.  

  • Blogger Emelie skrev 31 augusti, 2009 21:49 detta:

    Shoppingen var ju egentligen bara ett stopp på vägen mot Tjejmilen, som sprangs igår :) Var riktigt skoj :)

    Haha, ja det har du rätt i :)

    Förstår att det måste vara fullt upp åt dig med flytt och gym och allt nu ;)

    Kram  

  • Anonymous K skrev 31 augusti, 2009 22:29 detta:

    Ja, superenkelt och snabbt men gott! =D

    Jo man måste ju det, hur ska man annars se vilken som verkar bra, men känns skumt =D Kul också dock, spännande :D

    Tror det är bra att försöka låta bli bloggen när man har mycket annat, men svårt är det och man får lite ångest över att man ligger efter.

    Det är lätt att fastna vid datorn! Imorn ska jag ha hemmapluggdag så är rädd att fastna här jag med :P  

  • Anonymous Emma skrev 31 augusti, 2009 23:00 detta:

    Hejhej vännen!
    allt bra idag?

    *Om du inte redan har gjort detta* Glöm inte att kika in på videobloggen som jag har börjat nu. Har lagt upp ett roligt inlägg som man får skratta av, ialla fall jag dör av skratt när jag ser den. Kommentera gärna vad du tycker om videon. Mera personligare videobloggar kommer upp lite senare med tiden :)

    Puss  

  • Anonymous sara skrev 01 september, 2009 00:37 detta:

    Duktigt av dig att ta dig till gymmet! :)

    SV:
    Ja, det gör allt mkt roligare, verkligen. Du får slå på lite Mando Diao. ;)

    Ja, det verkar lite komplicerad, men jag är verkligen pappad inför det!

    Ja, det är helt galet. Jag tycker folk hostar hela tiden o överallt, det blir ju så känsligt just i skolan också...
    Men det vore ju en smart idé, så har ju vi i våran utbildning.

    Det är ju det som är problemet, tror också jag skulle bli helt hispig. Haha.

    Haha, ja, man kan aldrig få för många! :)

    Haha, det är ju helt klart en fördel. Men problemet är att jag vill allt och jätte mkt. Svårt o fokusera på ngt som kan funka... :(

    Tack så mkt!
    Det behövde jag höra! :)  

  • Blogger Kashaya skrev 01 september, 2009 00:51 detta:

    Vilken söt tunika.=)

    Sv. Nej, jag har också svårt att koncentrera mig tidigt på morgonen. Särskillt på flummig filosfi som vi läser nu.=) Som tur är kan man ofta välja undervisningsgrupp så man kan ta en tid som passar en.

    Ja man får hoppas att det inte var något allvarligt som hände. Var i en annan tunnelbanevagn så jag vet faktiskt inte vad som hände...

    Ja ta och kika i Leila boken, massor med goda recept.=)

    True blood är en amerikans TV-serie där Alexander Skarsgård är med.

    Haha ja min kille är också rätt lugn som tur är, jag har en tendens att bli sjukt irriterad när saker inte går som jag vill eller tar för lång tid (enligt mig).  

  • Anonymous Sandra skrev 01 september, 2009 11:59 detta:

    Det är så lätt att fastna vid datorn, speciellt när man vet att man borde göra andra saker.

    Svar: Ja likör 43 är gottgot :) Nej godis går ner det också haha.

    Vi får hoppas att det går vägen för henne då!

    Haha jo jag vet vad du menar, det kan bli lite för mycket saker på en ganska liten yta ibland :P  

  • Anonymous Anneli skrev 02 september, 2009 13:49 detta:

    Den där datorn alltså. Jag har suttit fast framför den nästan hela förmiddagen. Borde läst mycket och gått ut och gått en runda. Men inte blev det så. Men har ju iaf läst lite och håller på att tvättar, så helt förslappad är jag inte =P

    Skönt att du känner för att träna trots att du har mycket att göra. När jag har för mycket att göra brukar jag inte känna för det. Så när man väl får tid blir det inte av eftersom man tappat lusten. Så bra jobbat och håll kvar i den känslan =D  

  • Anonymous Dragana skrev 04 september, 2009 14:57 detta:

    Söt tunnika!  

  • Anonymous FRIDA - It´s all about me skrev 05 september, 2009 17:32 detta:

    sv; Okej :D
    Härligt!
    Det är bra med mig med :)
    (Förlåt för sent svar)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)