06 augusti 2009

Jag har en väldigt snäll mamma


Igår när jag skulle visa mamma och pappa lägenheten så åkte vi förbi en liten söt inredningsbutik i Upplands Väsby innan, den ligger precis vid ica format om nån vet vart det ligger. Där fick jag en jättefin mönstrad kökshandduk från Green Gate för 79 kr och en pensel för 69 kr. Jag fick också en blommkruka som är helvit med ett fat till, emnd et var så bra packat att jag ville inte packa upp det förrän det är i nya lägenheten.

Jag har precis kommit hem från jobbet och ätit en god pastasallad som mamma gjort. Nu ska jag plugga lite med ett inte så nyttigt mellanmål som igår.. idag blir det nog lite godis till eller så tar jag det till Fringe ikväll, nån annan som följer Fringe? Nu ska jag iallafall göra mig en kopp kaffe och komma igång med pluggandet innan jag måste åka. Ska möta en besiktningsman i nya lägenheten vid halv 6.

Vad gör/ ska ni göra idag?

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous sara skrev 06 augusti, 2009 16:23 detta:

    Vilken söt kökshandduk!
    En feel-ggod pryl! :)

    SV:
    Nja, det vill inte riktigt försvinna. Lite jobbigt sådära. A sjukt jobbigt med snarkningar. Inget att göra åt heller. Haha...

    Haha, ja, det kommer, det kommer! Vad kul :)

    Jag Älskar Kill bill, men varför vet jag inte riktigt. Men tycker helt klart den är värd o se, Även om man inte kommer att gilla den!

    Oj, jo, det misstaget har man ju stött på. Men tror aldrig jag skulle klarat mitt färgande utan internet. Haha. Här finns allt att läsa om hår! :)

    Ja, ja, Det är ju inte lätt o se när man är o tittar på den bara. Då tänker man på så mycket annat, gärna om det är massa möbler ivägen....

    Ne, det blev inga gubbar. Fick nöja mig med jordgubbsglass, lika gott det, men hur onyttigt som helst! :/

    Ja, sjukt onödigt mkt pengar. Måste hitta en bra sida där man kan köpa/sälja böcker. Spara man ju lite på. men det tar ju tide det med. lättare att gå genom en "bokhandel".

    Här är det bara fint, solen skiner och det stressas på med skolarbetet. Haha...

    Hoppas du har det bra!
    kram  

  • Anonymous Sandra skrev 06 augusti, 2009 18:19 detta:

    Det är tur man har sin mamma ibland :) Dom är guld värda!

    Svar: Ja det blev väldigt roligt faktiskt.

    Man måste ju det också. Jag jobbade i morse så jag somnade så fort jag kom ut i solen idag.

    Precis det är ju det man måste göra men beroende på allt annat är det ju olika svårt att ignorera. Menmen. Det är såhär det är och jag kan inte göra mkt åt saken..  

  • Anonymous Sara skrev 06 augusti, 2009 19:15 detta:

    Det var snällt av din mamma :) Min vara hit igår och var snäll.. Hon diskade, dammsög och skurade åt mig :)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 06 augusti, 2009 21:31 detta:

    sv: Det är mer en rekommenderad ålder. Men det är kaféet som ansvarar för att ha folk som är yngre att ta hand om pengar, äh, jag kan inte förklara :D Men dom får även ansvara för att jag gör rätt då och får ta på sig skulden om det blir fel.  

  • Anonymous Dragana skrev 06 augusti, 2009 22:14 detta:

    Handduken var jätte söt!  

  • Anonymous Eva skrev 07 augusti, 2009 11:20 detta:

    Jättefin handduk! Vad snälla föräldrar du har :-)  

  • Anonymous Anonym skrev 07 augusti, 2009 20:00 detta:

    mycket snäll :p

    sv: jo precis :D tack ^^

    //neafoshoo.blogg.se  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)