24 augusti 2009

Kört med släp

Igår så hämtade vi soffan på mio, den är jättesnygg! Vi hade med oss mamma, pappa och "svärmor" så vi fick hjälp att lyfta in den i lägenheten för den va ganska tung. Mattias körde till lägenheten, men sen när vi skulle köra tillbaka släpet så bytte vi till mamma och pappas bil coh då körde jag. Så nu har jag provat att köra med släp, vilket inte va så svårt förutom att man måste tänka på att man är bredare än vanligt.

Idag ska jag till gymmet en liten stund, sen skjutsa mamma till doktorn och köra till universitetet, från universitetet till lägenheten och därifrån i Mattias bil till IKEA. Så det blir en fullbokad dag.

Vad ska ni göra?

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 24 augusti, 2009 09:41 detta:

    Det är lite läskigt att köra med släp tycker jag. Men det är ju mest för att man inte riktigt har koll på hur stor man är. Det är ungefär så som jag känner nu när jag har ny bil. Vet inte riktigt var jag har bilen eller hur den "fungerar". Den gamla bilen kände jag ju mer eller mindre utan och innan. Men man lär sig ju till slut.

    Vad duktig du är som tränar. Jag hade nog inte kommit iväg särskilt ofta om gymmet legat 3 mil ifrån. Men det är klart trivs man där så är det ju lättare att ta sig dit än till ett gym som ligger nära men som inte är så bra =D

    Svar: Nej, inte var jag nyttig igår. Försökte vara lite halvnyttig på morgonen men det resulterade bara i att maten inte ville stanna kvar i magen. Så jag gav upp den planen och jagade efter mat som kroppen var sugen på och ville hålla kvar.  

  • Anonymous Petra skrev 24 augusti, 2009 14:40 detta:

    Tack :)
    tur du kunde se den tillslut iaf :D !
    jag vill med ha mer sommarlov !  

  • Anonymous Sandra skrev 24 augusti, 2009 15:13 detta:

    Åh då börjar ni få fint hemma nu kan jag tänka mig :)

    Jo nu mår jag bättre igen, skönt!
    Ostdipp har jag aldrig ätit innan nu har jag dille påå det haha.

    Nej det blir mycket konstiga saker man sdkriver när man är trött och sliten haha.

    Jo dom har en tendens att göra det. Min är mest väldigt disträ så han är lite all over the place och glömmer det mesta ;)

    Nu mår jag bra :) HOppas du får en fin vecka!  

  • Blogger M. skrev 24 augusti, 2009 15:52 detta:

    hej på dig!
    hoppas att dagen har varit bra?! :)
    ang. kalori så kan den restaurangen rekommenderas. jag äter där rätt ofta när jag är i sthlm :) den ligger på malmskillnadsgatan samt att det finns en på södermannagatan (är ej säker på söderadressen...)

    du får ha en fortsatt bra dag och vecka :) kram  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 24 augusti, 2009 18:52 detta:

    sv: Haha vad bra då!

    Nej det blir nog inga problem, haha. Köper ni massa nya möbler och så också? Jag längtar verkligen till det är min tur att flytta, verkar så roligt att inreda och allt!

    Tack detsamma lite sådär i efterskott.  

  • Anonymous Lina skrev 24 augusti, 2009 19:00 detta:

    Fin blogg :)  

  • Anonymous - hanna olsson - skrev 25 augusti, 2009 00:02 detta:

    Hehe okej, de finns fina och sköna på IKEA! :)
    Jaså, vad pluggar du till då?

    Kram!  

  • Anonymous K skrev 25 augusti, 2009 00:42 detta:

    Jo det var en superkul SÖndagsutflyckt! hehe nä var en massa coola godisar, tyvärr köpte jag inget :P

    Det var inte så farigt mycket vägarbete trots allt, inte mot vad det varit på vägen ner iaf =) Och som tur var hann jag tanka =D

    Riktigt kul att få inreda med nya möbler och väggar och allt som ni gör! Är lite avis :P Samtidigt trivs jag bra i mitt studentrum =)  

  • Anonymous niklas skrev 25 augusti, 2009 15:32 detta:

    Bra jobbat :)
    det verkar gå lika bra för dig som för mig :)


    Glöm inte att ge mig en röst snälla! :)

    http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

    Rösta på NIKLAS NR2 :)

    Frida har rätt så många besökare top 10 på blogg.se så även du som röstar har chansen till fler besökare på din blogg :) + att jag hjälper dig om du nånsin behöver en röst ;) + att du får en länkning på min blogg när tävlingen är över :)

    Många fördelar för dig ;)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 26 augusti, 2009 16:10 detta:

    Köra med släp går ganska bra men backa är en omöjlighet för mig;)

    Svar: ja hon är söt:)

    jodå vi hittade tack och lov:)

    nej jag är inte så pigg heller:/ hoppas jag blir lite piggare bara!

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)