27 augusti 2009

Målarna och paketet har kommit

Nu äntligen är målarna där, så vi kan kanske börja sätta upp matbord och så imorn och så måste vi köpa hallmöbler...
Igår så hämtade jag ut paketet som ajg vann i Butiken FÖRRs bloggs tävling! Handduken var jättefin, nu är jag bortskämd med två från Green Gate eftersom jag hade fått en av mamma precis innan också. Leilas bakbok verkar jättebra, den kommer varkligen att användas, blir perfekt när släkten ska komma och kika på lägenheten.
Tack så mycket Kajsa!

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous Sandra skrev 27 augusti, 2009 14:34 detta:

    Den kokboken är så bra, fick den i födelsedagspresent :)

    svar: Ja det var roligt att dom ska få en liten baby.

    Det tar ju tid att få i ordning men snart har ni nog det fint och mysigt i eran lya.

    Haha ja man får hoppas på det, jag vet att folk förmodligen skrattar åt mig oftare än med mig men det bjuder jag på ;) Det är väl trevligt om dom kan skratta,..  

  • Blogger Kashaya skrev 27 augusti, 2009 15:50 detta:

    Så många härliga recept i den boken, vill också ha den.=) Finns ett recept på en bärpaj i den där som jag vill ha, min svägerska gjorde den och den var verkligen enormt god!

    Brukar också gilla vampyr filmer men tyckte faktiskt inte att True blood var någon höjdare.

    Kan tänka mig att mönsterpassning inte är helt enkelt.=) Jag som inte har något tålamod skulle väl bli vansinnig.  

  • Anonymous FRIDA HJÄRTA KEVIN skrev 27 augusti, 2009 20:43 detta:

    sv: Tack för din röst! :)
    Allt bra? :D  

  • Anonymous M A L I N skrev 27 augusti, 2009 23:41 detta:

    hade det inte vart för dieten hade jag gärna velat ha den kokboken också. den verkar riktigt nice :)  

  • Anonymous Alexandra skrev 28 augusti, 2009 01:50 detta:

    sv: ja det är verkligen superkul att vi fick läsa en kurs med 50 timmar manikyr :D

    vad glad jag blir att du tycker det:D

    allt bra me dej?:D  

  • Anonymous Anneli skrev 28 augusti, 2009 08:29 detta:

    Vad härligt romantiskt det ser ut =D

    Sv: Haha, blev lite roligt när jag läste ditt svar först. Glömde bort att vi hade pratat om att köra släp.

    Får hoppas att det finns något gym i närheten som du fastnar för sen när det väl är dags att flytta in då. Är nog svårt att motivera sig att ta sig till gymmet om det är 3 mil dit. Om det inte är superduperbra gym då så klart ;-D

    Själv ska jag nog ner i dag och skaffa gymkort för ett halvår. Ska bli skönt att kommer igång med träningen igen.  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 28 augusti, 2009 13:16 detta:

    sv: Asså ingen riktig päls! Glömde skriva det. För jag hatar också riktiga pälsar.

    Okej :)

    Ja, några år.
    Jo, det är nog bäst är börja spara, det är ju inte billigt direkt som du skrev.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)