04 augusti 2009

Mer än jag trodde...

Igår när jag och Mattias var och besiktade lägenheten tillsammans med Mattias mamma och lillebror så var det ganska mycket saker vi upptäckte och måste "klaga" på till värden. För det första så var det inte städat ordentligt. Det var bla smuts mellan glasen i ugnen och under badkaret. Sen var väggarna i köket så slitna att de absolut måste spacklas och målas om, det tycker vi värden ska betala för det var inte bara normalt slitage, i sovrummet var det fettfläckar som efter body lotion elloer nåt på tapeten och både i sovrummet och köket var det konstiga fläckar på golvet. Det var lite av felen vi hittade, så nu blir det målning/ tapetsering i alla rum tror jag.

Idag har jag jobbat och ska nu sätta mig med min roliga bok... idag är det exakt två veckor kvar till tentan... usch

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous sara skrev 04 augusti, 2009 16:03 detta:

    Åh, vad sånt är otroligt tråkigt! Tar ju sån onödig tid av nästkommande gäster.


    SV:
    Tackar!:) Men nu tror jag det är dax att gömma plånboken. Puuu...

    Ja, det är ett jättebra medel som funkar. Om man nu är i behov att ta bort skinnet! :)

    Ja, det e ju helt vansinnigt att färska bär ska räknas som lyx. Synd, för det är ju så gott.

    Ja, det känns inte så kul när man sitter o betalar böckerna på några hundra istället för annat kul, eller färska bär...:(

    Ne, det är klart, man blir ju lite slöare, så det är ju bättre att ha ett normalt dygn! :)

    Oj, det lät inte så bra, att de sitter som sten, men lossnar ändå... Det finns ju nå starkt medel för att tabort. Men det är jättestarkt, och svider i sår. :)

    Ja, jag upptäckte nu att jag hade en grej kvar att ta igen innan skolstart, en riktigt härlig överraskning. Not...

    Tack så mycket!
    Kram  

  • Anonymous Sandra skrev 04 augusti, 2009 19:50 detta:

    Åh sånt är aldrig roligt =/ Men hoppas värden kan hjälpa er med iaf en del av grejerna.

    svar: Ja det var faktiskt lite kul. Men å andra sidan har vi ju faktiskt varit på plats varje match (och en del träningar) i 2 år nu så annat vore konstigt haha.

    Vi hade mycket roligt igår faktiskt. Blev inte alls som vi planerat men det ska man inte hänga upp sig på :P

    Det är verkligen gott. Älskar färska bär!!

    Jaha men det låter ju roligt! Lycka till med tentapluggandet :)  

  • Anonymous Emelie skrev 04 augusti, 2009 20:38 detta:

    Usch vad trist! Aldrig roligt när det blir mer att fixa än man tänkt. Det tar ju sådan tid. Men självklart så borde värden fixa det! Det är ju lite det ni betalar för.

    Hur går det med VK:andet då? Själv har jag blivit medlem igen igår, gick inte så bra för min del att vara utan det ;P

    Ha en härlig kväll :)

    Kram  

  • Anonymous Elle skrev 04 augusti, 2009 23:56 detta:

    Jag funderar på att göra ljusa slingor :) får se om jag gör det inom kort eller senare:) allt bra med mig:) hur är det med dig idag? förresten, skriv en kommentar vad du tyckte om smyckena jag skrev om häromdagen :) Vore jättesnällt :) har dagen varit bra förövrigt?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)