30 augusti 2009

Postkodmiljonären

Tydligen fungerar inte bilduppladdningen till min FTP idag heller... den har stått och försökt i över en timme men det har inte funkat så inlägget får bli utan bild.

Med lägenheten går det sakta frmmåt, eftersom jag jobbade till två igår så hann vi inte med så mycket, men jag han montera ihop köksbordet + stolarna iallafall. Mattias har åkt till lägenheten idag igen men jag kunde inte följa med för att jag börjar jobba klockan två.

Var det nån som såg på postkodmiljonären igår? Hon som började tävla på slutet är mammas bästa kompis så jag satt där och höll tummarna. Hon är så allmänbildad så det går nog bra, men vissa frågor kan ju vara extremt svåra.

Etiketter:

12 kommentarer:

  • Anonymous sara skrev 30 augusti, 2009 13:23 detta:

    Vad kul! om man ändå fick den chansen! :)

    Sv.
    Ja, det brukar ju bli att man samlar på sig. Men så mycket. Jag blev lite besviken på mig själv...

    Det var rikitgt trevligt!
    Inte jag heller egentligen. Det har varit senaste månaden jag fastnat som lim till dessa filmer. konstigt nog...

    Ja, verkligen. det gör inget att man redan ahr 100 st. :)

    Nja, det är mer avancerat än vad jag har tänkt. Planen är att öppna eget. Men när man läser om det blir det sånt sug att göra det nu nu nu. Men man måste ju veta vad det är man sysslar med. Men då är det också lätt att ,man blir osäker och låter bli. Men det är ju en dröm.

    Precis, det e liksom gott på ett annat vis.

    Men det är ju bra. Nej, vissa saker händer utan att man inte vet varför.

    Ha en trevlig söndag!
    Lycka till med pysslandet i lägenheten! :)  

  • Anonymous M A L I N skrev 30 augusti, 2009 14:22 detta:

    va skönt att det går framåt i alla fall!

    sv: jo jag hoppas det går lika smidigt ikväll så tiden bara rusar iväg :)
    ja, lite jobbigt är det men denna tiden har man ju inte alls ofta så man överlever ju :)  

  • Anonymous Emma skrev 30 augusti, 2009 15:15 detta:

    Hej sötnos,
    allt bra?

    puss  

  • Anonymous Sandra skrev 30 augusti, 2009 15:19 detta:

    Vad kul att det var din mammas bästa vän :)

    Och ja, det blir dyrt på IKEA inför en flytt.

    Svar: Ja det är mysigt med söndagsfrukost när man kan slappna av och äta i lugn och ro.

    Åh tack tack :)

    Haha nej det blir inget problem att fylla lägenheten, det blir det aldrig :P

    Ja vi får tänka på det så.  

  • Anonymous Petra skrev 30 augusti, 2009 16:03 detta:

    det var gott med :D!
    hur är det med dig idag då ?  

  • Anonymous K skrev 30 augusti, 2009 16:28 detta:

    Jodå det löste sig bra så är ändå rätt nöjd med att det var det enda lilla problemet som jag haft på hela min 420.milaresa =P Tur också att det hände när jag var i närheten av Pappa för även om jag vill fixa själv har han så bra garage och verktyg för det =)

    Ja helt sjukt att man blir så beroende av att vilja svara etc, men det blir ju så... nu är jag iaf hemma igen så nu kan allt börja vara som vanligt =)

    Jo mellan 6-10 liter brukar det vara kvar när den lyser =) Det har gått super att köra i sommar =)

    Hehe jo studentrum är nice ett tag men tillslut vill man ha sitt eget kök... får väl se när det blir.

    Kul med IKEA! Det är fan uomöjligt att gå ut därifrån utan mer än man tänkte =P  

  • Anonymous Angelica skrev 30 augusti, 2009 18:16 detta:

    tack ;)

    jo men man får ju hitta det man själv tycker passar bäst. men du, ingen panik, du har ju hela livet på dig att träna. så gör det som kommer hålla i längden ;)

    du kommer nog inte tro mig nu, men jag väger 4 (!) kg mer nu än jag gjorde i torsdags. varför? ca 1kg godis fredagkväll. 1 brownielängd 4hg naturgodis och 100g choklad igår. och nu idag snart 1 brownielängd, mer sen?
    varför? vill vara säker att jag klarar viktgränsen på torsdag ;)
    jag har inte lätt att lägga på mig när jag rider så mycket som jag gör nu ;) plus mokcar o allt i stallet!

    kram :)  

  • Anonymous Anonym skrev 30 augusti, 2009 19:23 detta:

    roligt att du vet vem det är som är med i programmet :p

    sv: dom är supersköna också! :D

    //neafoshoo  

  • Anonymous Niklas skrev 30 augusti, 2009 19:27 detta:

    Tack för din omtanke :)
    Jo jag trodde ju att knät skulle gå över efter ett tags springande, men det vart bara värre. hehe.

    Jo, jag kan nog isåfall tycka om dom gröna äpplena som är riktigt sura. dom går an. Typ vinteräpplen eller vad dom nu heter haha ;)

    Jo, men visst blir man "lite" hungrig, men det försvinner nog lika fort om man glömmer bort det.

    Men som sagt innan jag började med bloggen och träningen så åt jag minst dubbla portioner mat OCH jag åt godis och choklad till mellan mål.. många mellan mål. :P

    mmmh, ja att blogga om hela livet och mode och annat + vikten kan vara jobbigt, jag tycker ibland bara att skriva om vikten kan vara ett litet stressmoment. hoppas jag kommer klara mig då med min viktblogg :)

    Tack desamma och önskar dig en trevlig start på den nya veckan.  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 30 augusti, 2009 21:27 detta:

    sv: Ja det är jätteroligt :)

    Ja precis, och det är ju så jäkla dyrt, fast tur det!! Så jävla patetiskt med äkta.

    Tur att man kan ta lån iaf!  

  • Anonymous Alexandra skrev 30 augusti, 2009 23:18 detta:

    sv: åh tack:)

    jaa jag med älskar diadem:) köpte det på monki för bara 40 kr.:) hur bra som helst:)  

  • Anonymous Anneli skrev 31 augusti, 2009 12:23 detta:

    Förstår att det tar lite tid för dig nu. Du har ju fullt upp med plugg, flytt och jobb. Så det är ingen fara att det tar lite tid. Blev bara lite komiskt... hihi...

    Jo, kanske inte så farligt med en halv pizza men det blev ju en massa godis och nötter. Men det är klart, jag hade nog sett till att fått ner allt det även om jag ätit hela pizzan så =P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)