07 augusti 2009

Soffan

Idag var jag och Mattias på Mio igen, vi köpte två till Millerstolar (så nu har vi 6 st.), vi tyckte att det kan vara bra att ha två till ifall vi har några över på middag. Jag passade också på att fota soffan som vi beställde sist vi var där. Den kostade "bara" ca 8 000 kr, fast vi valde att ha (vet inte hur man stavar det) den saken som går frammåt på andra sidan. Bilden är tyvärr inte den bästa för jag fotade med mobilen... men ni ser någolunda iallafall.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 08 augusti, 2009 00:47 detta:

    sv. Visst haha, var tvungen att fota det när jag såg stavningen:P

    Ojj, jag har den 19 augusti! Känner mig inte alls taggad, kom precis hem från grekland och har inte pluggar ordentligt, när det dessutom är fint väder så lockas man till annat än plugg!:)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 08 augusti, 2009 00:53 detta:

    sv: Jaha :P aja, det är väl lite olika. Har en kompis som är lika gammal som mig som också jobbar på kafé och står i kassan.  

  • Anonymous Emelie skrev 08 augusti, 2009 09:37 detta:

    Åh, en sån där soffa vill jag också ha, med divan och grejer :) Skitfin :)

    Ha en fin dag.

    Kram  

  • Blogger Beachbaby skrev 08 augusti, 2009 10:06 detta:

    vad fint det kommer att bli i lägenheten.

    jag har varit sjuk för länge och vet inte vad jag ska kämpa för och inte hur. det ätr lite som att man ser lever genom en dimma, det är mångas otydliga saker runt omkring. jag hoppas få komma till en coach som kan hjälpa mig och se vad jag behöver jobba med, yogan kommer hjälpa mig att hitta mig själv. tänkte utöva det varje dag.

    det är bra att du vet vad som fungerar för dig.

    vad kul! :) då kommer det att kännas mer som hemma.

    ja, det förstår jag! pan är inte renrasig hermelin, han är lite för stor för dwet men han är ändå inte så stor.

    du med!

    kramar*
    /S  

  • Anonymous Anonym skrev 08 augusti, 2009 17:50 detta:

    den ser snygg ut :p

    sv: hehe, joo 8] tack :)

    //neafoshoo  

  • Anonymous cassandra skrev 08 augusti, 2009 19:02 detta:

    får se det ljusa i det hih! :)
    ah, inte illa (: har mest tagit det lugnt, en heldag på stranden, mysigt! :)
    planer för senare?
    kram!  

  • Anonymous 'Petra skrev 11 augusti, 2009 00:25 detta:

    vilken mysig soffa det såg ut att vara ! :)
    lyckatill på tentan med :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)