11 augusti 2009

Tapet

Bild på den fina dyra tapeten
Dagen började med att jag körde till skolan för en tentagenomgång på tentan jag inte klarade, sen körde jag till Mattias jobb och satt och pluggade i bilen ca en timme innan han hade lunch. Då gick vi och tittade på tapeter tilll vardagsrummet. Vi hittade en fin men dyr! Så det blev ingen då. Sen körde jag hem och åt lunch och fortsatte plugga tills Mattias slutade jobbet då vi kollade på tapeter här ute... Sen blev det middag, vilket va färsk tortelini med kodneybönor, ruccolasallad och pesto. Nu ska jag tillbaka till pluggandet...

Jag har tyvärr lite problem med kommentarsvisningen på bloggen så det rä därför det tar sån tid innan jag svarar! Jag ska försöka publicera om bloggen och se om jag kan få fram dom...

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 11 augusti, 2009 21:44 detta:

    snygg!

    sv: ja visst är dom :)

    /neafoshoo.blogg.se  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 11 augusti, 2009 21:53 detta:

    Allt som man verkligen vill ha är för dyrt:( Hoppas tentan gick bättre den här gången:)

    /E  

  • Blogger Matilta skrev 11 augusti, 2009 22:37 detta:

    Nja känns som om jag får utväxt hur jag än gör. MEN om jag tonar håret så kommer det ju försvinna ^^

    Låter som om det är jobbigt att plugga. Fan. jag som snart ska börja :P Hehe.

    Har förresten uppdaterad med många fler foton på huset om du vill kika lite :)

    kram!  

  • Anonymous Sandra skrev 11 augusti, 2009 23:11 detta:

    Vilken snygg tapet :) Hoppas ni hittar någon annan ni gillar.

    Svar: haha ja känns som det är lite att ta i va? Tre pass, helt sjukt.

    Ja vi är ju också i tankebanorna att flytta på oss men när vi inte kände helt för den lägenheten tipsade jag Gudny istället för jag vet att hon också kikar på nytt. Plus att det ingår i mitt jobb att hjälpa henne :)

    Det finns ju så mkt man inte alls tänker på innan man väl står där och ska flytta. Det är en del.  

  • Anonymous Dragana skrev 12 augusti, 2009 00:11 detta:

    Middagen lät god!
    Hoppas du klarade tentan denna gången då! =)  

  • Anonymous K skrev 12 augusti, 2009 13:13 detta:

    Ja jag hoppas det jag med! Har jag tur är det bara mina allergier som spökar... är lite dammigare + mer katthår här än jag är van vid hemma =P

    Annars är semestern nice =)

    Såg tapeten nu, snyggt =) Vad roligt att ha en kille som också intresserar sig för hur det ska se ut! =) Eller att ha en kille alls =P `*singeldepp*  

  • Anonymous cassandra skrev 12 augusti, 2009 14:56 detta:

    det är klart, desto roligare om man vinner bara hih :)

    okej, min pojkvän är här, vi ska ut en runda nu :)
    plugga vadå? (:
    kram  

  • Blogger Malin skrev 12 augusti, 2009 17:23 detta:

    den såg ju rätt nice ut :D

    sv: kvar är den ju alltid men har inga planer på att använda den ;P

    ja vi kör med lchf, funkar kanon!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)