08 augusti 2009

Tjejmiddag

Idag ska jag plugga en massa, göra ett födelsedagskort till min kompis, som inte fyller år än men vi ska fira henne ikväll när vi ska ha tjejmiddag hos en annan kompis. För vi kommer inte kunna fira henne när hon fyller år eftersom alla flyttar åt olika håll nu...Mattias har åkt till lägenghetem för att försöka se vad för tapet som kan passa i hallen.Vi har suttit och stirrat på pärmen med prover i en evighet och har jättesvårt att bestämma oss så jag hoppas att han kommer hem med en ide (som är bra!).

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 08 augusti, 2009 12:46 detta:

    borås tapeter ja ;) det är rätt!

    sv: ja, jag är väldigt nöjd med dom.  

  • Anonymous Malin skrev 08 augusti, 2009 22:18 detta:

    sv: ja lite skumt är det men den tiden kommer ju inte sådär jätteofta så det funkar ju :D  

  • Anonymous Eva skrev 08 augusti, 2009 22:36 detta:

    Å jag måste säga att jag allt är lite avundsjuk på er! :-) Jag längtar också till jag kan börja tapetsera om i en ny lägenhet. Ska på visning i morgon, så nu gäller det bara att det inte blir en sån där sanslös budgivning.  

  • Anonymous K skrev 08 augusti, 2009 23:02 detta:

    Hur gick det med tapeterna? =) D.v.s. hade han någon bra idé? =P Synd att ni måste vänta så länge sen bara.

    Ja, riktigt härligt med sol och bad! Men mobiltäckningen suger! Dock brukar jag inte ha internet heller, i år har jag iaf skaffat med mig mobilt bredband så tur är väl det =P Annars skulle jag känna mig helt strandsatt.  

  • Anonymous Sandra skrev 09 augusti, 2009 11:49 detta:

    Blir ju lätt så nu. Alla flyttar på sig.

    Svar: En lite större lägenhet men kändes inte helt aktuellt för oss, vi har en jättefin redan som vi trivs i.. men har en kompis från island som behöver lägenhet så ringde henne och hon var rätt sugen för hon har ingenstans att bo när hon kommer tillbaka. så vi får väl se.

    Nej det är ju rätt dyrt det där med att flytta och hålla på.  

  • Anonymous ceelinee skrev 09 augusti, 2009 17:09 detta:

    Svar: hah ja då hade redan någon hjälpt mig :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)