19 augusti 2009

Ute och kör i City

Min lilla stadsbil
Mattias och jag har varit och shoppat lite till lägenheten i stan, ska försöka fota och lägga upp bild på det sen. Vi hade tänkt att jag skulle köra till en infartsparkering och parkera men självklart kör jag på vana och kör upp på motorvägen mot stan... för jag skulle till skolan och då kör man där. Men det gick ju bra, körde förbi skolan och registrerade mig och sen in i kaos stan. Jag undviker alltid att köra i stan för att det är verkligen kaos!
Men det gick ju bra tillslut, efter lite bråk i bilen mellan mig och Mattias så stod vi parkerade i stora hötorgsgaraget. Det kostade oss hela 162 kr för max 2 h! Sthlm ska man inte köra i...

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous hanna! skrev 19 augusti, 2009 20:21 detta:

    Jag har haft samma problem, det verkar vara något problem med blogg.se, men nu verkar det funka igen! :)  

  • Anonymous Anonym skrev 19 augusti, 2009 21:45 detta:

    dyrt!

    sv: tack :)

    //neafoshoo.blogg.se  

  • Anonymous Malin skrev 19 augusti, 2009 22:06 detta:

    alltid kul att shoppa till nya ställen :)

    sv: ja det är möjligt men det känns inte alls lika effektivt ;P  

  • Anonymous K skrev 19 augusti, 2009 22:13 detta:

    Shit! Både dyrt och jävligt jobbigt att köra i storstäder!!! Körde i Gbg för någon vecka sedan och det var fan skitjobbigt!!! Tog oss en timme extra att ta oss till Liseberg bara för att vi körde av EN avfart fel. Inte direkt snabbt att ta sig tillbaka.

    Jo, jättefint är det här så då blir bilderna fina =) Kan inte ta så mycket cred för dem, tagna hastigt med mobilkamera bara =P Har ju dock lite snabbt skärpt till dem i efterhand.

    hehe ja, det hade varit perfekt (att växla mellan singel o ihop alltså =P )
    Störigt! Tur att du såg det och är registrerad nu! =D  

  • Anonymous sara skrev 19 augusti, 2009 22:32 detta:

    Det e ju inte billigt precis... :/

    Sv
    Ja, det var ganska synd om bambi. Så så liten o go ut...

    Det har faktiskt krånglat lite här också... Med inlägg, bilder o så... Inge kul.

    Ja, det hoppas jag med.

    Ja, man blir ju ivrig när man vinner så det e klart! :)  

  • Anonymous jenny skrev 19 augusti, 2009 22:46 detta:

    sv. Tackar:D!

    Jo det kändes mycket bättre denna gång i alla fall! Men som du sa - man vet ju aldrig..  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 augusti, 2009 13:51 detta:

    Gud vad dyrt! Och vu tycker det är dyrt med 10kr/timmen här:D

    Svar: Jodå har fått penicillin nu och så så snart borde jag vara piggare:)

    Ja det är sjukt! Såg föresten en ny kommentar i den bloggen av en tjej som hade skrivit att hont yckte det var skönt att det vad en fjortis mindre på jorden nu. hr kan man ens skriva något sådant?!:(

    kommentaren kom fram och nu verkar det går bra igen:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)