10 augusti 2009

Väggfärg

Igår stod Mattias och jag länge i lägenheten och kikade på vilken tapet vi skulle ha i hallen och vilken färg vi vill ha i köket. Vi hade inte så mycket att välja på... det blev nån benvit randig (lite glänsande ränder) i hallen (bilden). Det låter inte så fint men den va ganska fin, hoppas det blir bra när den sitter uppe... I köket valde vi en ganska mörkgrön färg, men det är bara halva köket som målas eftersom resten av köket är täckt av skåp m.m. så det blir nog bra.. hoppas jag.

Nu ska jag äta frukost och förbereda mig för en lång pluggdag... bara en vecka till tentan imorn.

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 10 augusti, 2009 11:01 detta:

    sv. Tackar:)

    Ja, förstår det, läser du programmet då eller? Hoppas det går bra för dig, det ser inte så ljust ut för mig just nu:p ska plugga mer senare idag:)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 10 augusti, 2009 11:32 detta:

    sv1: Ja, men jag tycker att det är så svårt att hitta snygga för under 1000 kronor, allt ser bara så plastigt ut. Så jag hoppas att den jag ska köpa finns kvar!

    sv2: Yes, det är asbra :D  

  • Blogger Matilta skrev 10 augusti, 2009 14:07 detta:

    När ska ni egentligen flytta in i lägenheten?! Ska ni fixa allt innan?
    Beige blir nog bra, går att kombinera med massor! :)

    Lycka till med tentan!
    kram  

  • Anonymous Anonym skrev 10 augusti, 2009 15:18 detta:

    härlig blogg :)  

  • Blogger Malin skrev 10 augusti, 2009 15:20 detta:

    det blir nog kanon till slut :D

    jag har bytt blogg nu från malinh.com till denna. hoppas du fortsätter läsa och kommentera :D  

  • Anonymous Angelica skrev 10 augusti, 2009 17:52 detta:

    önskar dig en trevlig måndakväll :)
    kram  

  • Anonymous sara skrev 10 augusti, 2009 18:16 detta:

    Ne... verkade inte som min kommentar kom fram iaf...
    Jag tror det kommer bli skitsnyggt i hallen! Det är ju alltid kul när det blir nytt och fint.

    SV:
    Ne, det är lite jobbigt det där med äggkokningen, men skönt att jag äntligen lyckades 1 gång! Haha!

    Ja, det är ju det man blir, försöker att inte vänja mig alltför mkt! Haha. Okej, di.fm, e det nå radio?

    Haha, jag kan känna igen mig där. Det är ju också ganska galet egentligen. Ingen tid för heliga papperstidningar här inte.

    Det verkar ju som priset är värt glassen. Måste ju testa snart!

    Ja, vilket är ganska tråkigt. Och fler o fler blir dom. Vore ju bra om alla böcker fanns online, också!

    Ha en trevlig dag!
    Kram  

  • Anonymous Ellie skrev 11 augusti, 2009 18:36 detta:

    Hej! Allt bra med dig?
    Vart ska ni flytta? :) /Ellie VK  

  • Anonymous jenny skrev 11 augusti, 2009 20:13 detta:

    sv. Ja hennes hår blev skitbra:)!

    Vad roligt! Nej jag tror inte det är något för mig fastän det är väldigt intressant.. blir kanske lärar programmet:)

    Ärligt talat så har jag inte pluggat ordentligt, sorgligt nog. Hur går det för dig?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)